تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل 67630

از {{model.count}}

bestway 67630 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره بست وی یکی از جدید ترین تخت بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای ساختار فایبرتک در داخل بدنه و رویه ضد تعریق می باشد. این محصول از یک پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه و یک ساک حمل برای جا به جایی راحت تر بهره مند است. محصولی که به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی جمع شده و دارای تحمل وزن بسیار خوبی خواهد بود.

تخت خواب بادی دو نفره بست وی با بالش بادی سرخود، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس از برند بست وی بوده که جهت استفاده در منزل برای استراحت های طولانی مدت و خواب تولید شده است. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که قادر است تا 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند از همین رو مانعی برای استفاده افراد سنگین وزن نخواهد بود. این محصول دارای ساک حمل مخصوصی بوده که حمل و جا به جایی این تخت خواب بادی بزرگسال 8.1 کیلوگرمی را راحت تر کرده است.

تخت خواب بادی 2 نفره بست وی دارای طراحی و ساختار داخلی فایبرتک بوده که مقاومت و ثبات بالایی را برای بدنه و بخصوص سطح رویه ایجاد کرده است. قسمت رویه بدنه نیز به صورت مواج طراحی شده تا در نهایت با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. همانطور که اشاره کردیم یک برآمدگی بادشو در قسمت فوقانی تخت تعبیه شده که به عنوان بالش استفاده می شود. تخت خواب بادی با پمپ باد برقی، تولید شده با متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال انعطاف بالایی داشته و در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود.

لازم به ذکر است که پمپ باد برقی تعبیه شده روی بدنه مانند مدل های مجزا از قابلیت مکش باد برخوردار بوده و با برق شهری کار خواهد کرد. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره بست وی با بالش و پمپ باد کافیست با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۸.۱ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
پمپ باد برقی دوکاره
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...