تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل 67487

از {{model.count}}

bestway 67487 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل 67487 یک تخت خواب طبی می باشد که از تولیدات Bestway بوده و این تخت بادی ارزان مناسب ترین گزینه برای پیشگیری از دچار شدن به انواع بیماری های عضلانی می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این تخت خواب دو نفره مشاهده بنمایید.

تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل 67487 محصولی از شرکت bestway می باشد که تولید سال 2021 بوده و از کاربرد های فراوانی برخوردار می باشد. این تخت بادی قابل استفاده درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی می باشد. این محصول به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد و همینطور کیفیت بسیار بالایی که در ساخت دارد، توانست تا در سال 2021 به یکی از تخت خواب های پر فروش این شرکت تبدیل شود و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. تخت بادی امروزه یک وسیله کاربردی و ضروری در هر خانه ای می باشد. طبی بودن ساختار این تخت باعث شده است تا هر فردی به آن نیاز پیدا کند. چرا که از دچار شدن افراد به بیماری های عضلانی جلوگیری کرده و می تواند به درد افراد بیمار نیز تسکین ببخشد.

این محصول، بهترین گزینه برای استراحت افراد بیمار و سالمند به شمار می رود. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این تخت خواب بادی طبی دارای فرم کلی مستطیلی شکل بوده و رنگ بدنه آن در قسمت دیواره به رنگ به طوسی و سطح آن به رنگ کرمی می باشد. جنس بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی بست وی و اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل یا PVC یکی از بهترین متریال ها برای تولید محصولات بادی به شمار رفته و کمپانی های بزرگ محصولات بادی از آن برای تولید و ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که این تخت بادی از تکنولوژی فایبرتک نیز برخوردار می باشد. ابعاد تشکیل شده از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 45 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 11 کیلوگرم می باشد که به توجه به پرتابل بودن این محصول، می توان در هنگام نیاز به راحتی آن را حمل و جابجا نمود. بر روی بدنه این محصول نیز یک عدد پمپ بادی برقی نیز قرار گرفته است که با وجود آن شما می توانید تخت خود را راه اندازی کرده و یا برای خالی کردن باد درون تخت از ان بهره ببرید. شما می توانید برای خرید تخت بادی و اطلاع از قیمت تخت بادی با فروشگاه  اینتکس تماس گرفته و یا از طریق سایت اقدام به خرید و مشاهده مشخصات بنمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۵ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۱۱ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضدآب
رویه ضدتعریق
پمپ باد برقی دوکاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...