تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل 67486

از {{model.count}}

bestway 67486 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره بست وی با رویه فوم دار، یکی از راحت ترین و بهترین تخت بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای رویه فوم دار با ساختار داخلی فایبرتک بوده تا خاصیت طبی و ضد تعریق بودن را نیز فراهم سازد. از ویژگی های دیگر آن می توان به ساک حمل مخصوص و پمپ باد برقی دوکاره متصل به بدنه اشاره نمود.

تخت خواب بادی دو نفره بست وی با رویه فوم دار، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که با بدنه دو رنگ تولید می شود. این محصول دارای خاصیت طبی و ضد تعریق بوده از همین رو نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید خواهد بود. این تخت بادی خانگی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره ها استفاده شده است تا محلی نرم و بسیار راحت جهت خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد کند. گفتنی است که متریال در نظر گرفته شده به راحتی قابل پاک شدن و تمیز شدن بوده و از یک لایه فوم در سطح رویه استفاده شده تا ساختار آن را با بسیاری از انواع تخت خواب بادی متفاوت سازد.

مهمترین قسمت طراحی بدنه، لایه های فایبرتک داخلی آن بوده که با باد زدن به تخت به صورت خودکار شکل می گیرند. ساختار فایبرتک فشار بالای باد و وزن افراد را به خوبی تحمل کرده و مانع از فرو رفتن سطح رویه تخت خواب بادی 2 نفره خواهد شد. در دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی تعبیه شده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را انجام خواهد داد. برای حمل راحت تخت نیز می توانید از ساک حمل مخصوص آن استفاده نمایید تا نیازی به جا به جایی جعبه بسته بندی آن نباشد. ابعاد تخت خواب بادی طبی بست وی برابر با (203 * 152 * 46) بوده که می تواند تا 273 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این ابعاد و مقدار تحمل وزن برای استفاده افراد سنگین وزن نیز مناسب بوده بنابراین خیال مصرف کنندگان بابت ایمنی آن راحت خواهد بود. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره فوم دار بست وی می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
12 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه فومی ضدتعریق
طبی
دارای پمپ برقی دوکاره
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...