تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64446

از {{model.count}}

intex 64446 fiber-tech airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس با طراحی بدنه دو قلو یکی از متفاوت ترین تخت بادی دو نفره بزرگسال با رویه طبی و ضد تعریق مناسب برای استفاده در اتاق خواب و نشیمن به همراه پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه در نمایندگی اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس با ساختار بدنه دوقلو یکی از جدید ترین و راحت ترین تخت بادی دو نفره تولید شده برای خواب و استراحت های طولانی مدت در منزل بوده که توسط شرکت اینتکس به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول در واقع یکی از بهترین تخت بادی تولید شده به دلیل طراحی بدنه متفاوت خود بوده که خوابی بسیار راحت برای افراد فراهم می سازد به همین دلیل جایگزینی سبک ، کمجا و با قابلیت حمل برای انواع تخت خواب فلزی و یا چوبی محسوب می شود. بدنه اصلی در واقع دارای یک تشک کوچک در قسمت فوقانی و یک تشک بزرگ در قسمت زیر (از نظر ارتفاع) بوده که به هم متصل می باشند تا ارتفاع بلندی را ایجاد کنند.

سطح رویه به صورت مواج با عاج های کوتاه ساخته شده تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا از خود مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. یکی از ویژگی ها و خصوصیت های برتر در طراحی و ساخت تخت بادی دو نفره اینتکس استفاده از لایه های الیاف شمعی یا همان فایبرتک در داخل بدنه می باشد. این لایه ها فشار های ناشی از وزن افراد و باد زیاد را تحمل کرده و مانع از فرو رفتن سطح رویه تخت در زمان استفاده خواهد شد از همین رو سطح رویه طبی ایجاد کرده است در نتیجه استفاده از این تخت خواب را برای افرادی که بیماری های عضلانی و استخوانی دارند مفید و کاربردی کرده است.

تخت خواب بادی 2 نفره طبی اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که در میان بلند ترین تخت خواب بادی تولید شده قرار می گیرد. طبق این ابعاد این محصول قادر است تا مقدار 280 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده استحکام بالای بدنه بوده و دلیل اصلی آن نیز استفاده از متریال قوی و لایه های داخلی فایبرتک می باشد. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که بدنه ای ساختار ضخیم ایجاد کرده است. استفاده از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره ها به منظور ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب و استفاده از روکش وینیل برای قسمت کف که این تخت را در این قسمت کاملا ضد آب کرده است. این متریال با وجود ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی داشته تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر جمع شده و در نهایت توسط ساک حمل مخصوص به خود در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد.

روی دیواره افقی بدنه اصلی یک پمپ باد برقی تعبیه شده که با برق شهری کار می کند. این پمپ باد علاوه بر پمپاژ عمل مکش باد را تا حد وکیوم کردن انجام داده و قادر است در مدت زمان 4 دقیقه این محصول را راه اندازی کند. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
11 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساختار دو قلو
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای خاصیت طبی در سطح رویه
دارای برچسب تعمیرات
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...