تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64427

از {{model.count}}

intex 64427 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره جدید اینتکس با پمپ باد برقی دو کاره و متصل شده به بدنه مناسب برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان دارای ویژگی هایی همچون رویه مواج و ضد تعریق به همراه خاصیت طبی قابل استفاده برای بیماران عضلانی و استخوانی. تخت بادی اینتکس با ساختار فایبرتک و الیاف دار درونی خود در کنار یک ساک حمل مخصوص توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت خواب بادی دو نفره جدید اینتکس یکی از راحت ترین و با کیفیت ترین تخت بادی تولید شده برای استفاده در منزل و به عنوان جایگزین انواع تخت خواب فلزی و چوبی بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای مدل یک نفره نیز بوده که تنها از نظر ابعاد متفاوت هستند. تخت خواب بادی طبی اینتکس به دلیل ساختار داخلی فایبرتک خود استحکام بالایی فراهم ساخته و از طرفی ثبات بالایی را در قسمت رویه فراهم ساخته است از همین رو خاصیت طبی بودن را به ارمغان آورده است. در کنار این ویژگی، رویه مواج و ضد تعریق آن نیز در راحتی مصرف کنندگان بسیار تاثیر گذار بوده است. جهت راه اندازی آن یک پمپ باد برقی دو کاره روی بدنه تعبیه شده که با برق شهری کار می کند.

تخت خواب بادی ضد تعریق اینتکس به صورت تک رنگ عرضه شده و ساخته شده از متریال PVC با روکش جیر می باشد. تنها از روکش وینیل نیز برای قسمت کف استفاده شده از همین رو بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این متریال ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد دارد. از طرفی می توان به راحتی و به روش دستی بدنه اصلی را شستشو داد. با توجه به استحکام بالا و متریال قوی بدنه، تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده که خیال مصرف کنندگان سنگین وزن را راحت کرده است. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره طبی اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در فروشگاه نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9.1 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای خاصیت طبی
ساختار داخل بدنه فایبرتک
قابل استفاده برای بیماران
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...