تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64418GB

از {{model.count}}

Intex inflatable double bed model 64418

تعداد
نوع
6,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل ۶۴۴۱۸ یکی از محصولات شرکت اینتکس با بیشترین ارتفاع موجود در بین دیگر محصولات و همچنین دارای کیفیت بدنه فوق العاده و یکی از محصولات پرطرفدار به سبب داشتن تعادل بالا و همچنین وزن مناسب بعنوان یک تخت بادی ۲ نفره. اطلاعات تکمیلی درباره این تخت خواب بادی را می توانید در بخش توضیحات و یا نقد و بررسی محصول مشاهده نموده و یا مشاورین شرکت مستر اینتکس ارتباط برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس با ارتفاع ۵۶ سانتی متر یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین محصولات شرکت اینتکس محسوب می شود که توانسته است علاوه بر ارتفاع بسیار مناسب و همچنین وزن بالا، طراحی ساخت منحصر بفردی را نیز ارائه کند که در هنگام استفاده از این تخت بادی بتوانید نهایت راحتی و لذت را تجربه نمایید. استفاده از پی وی سی دولایه مرسوم در قسمت رویه تخت باعث ایجاد سطحی نرم و ضد تعریق شده است که به کمک استفاده از الیاف ابریشمی در داخل تخت که قسمت کف محصول را به رویه متصل می کنند، توانسته است این محصول را به یک تخت خواب بادی طبی تبدیل کند که امروزه بسیاری از پزشکان از این محصولات برای درمان بسیاری از بیماران که از مشکلات ستون فقرات و یا زانو رنج می برند، استفاده کنند.

البته در این بین می بایست به رویه مواج این تخت خواب نیز اشاره نمود که به کمک طراحی این قسمت، هوا در قسمت کمر به خوبی رد و بدل خواهد شد که به خاصیت ضد تعریق بودن که بالاتر اشاره شده بود کمک خواهد نمود و همچنین باعث نرمی و راحتی بیشتر تخت بادی نیز شده است. از دیگر مزیت های این تخت بادی ۲ نفره می توان به تحمل وزن 280 کیلوگرمی آن اشاره نمود که این تخت بادی را به یک محصول ایده آل برای استفاده های روزمره و استراحت های طولانی تبدیل کرده است. در بسته بندی محصول ساک حمل مخصوص تعبیه شده است که به جابجایی راحت تر تخت کمک خواهد نمود.

البته می بایست به پمپ باد برقی دو کاره سرخود نیز اشاره نمود که روند باد و خالی کردن تخت خواب بادی را به صورت خودکار و با فشردن یک کلید انجام خواهد داد. از مزیت های پمپ های برقی متصل به بدنه می توان به استفاده بدون برق نیز اشاره نمود که این ویژگی در زمان هایی که شما دسترسی به برق نداشته باشید می تواند بسیار کارآمد باشد و به شما اجازه خواهد داد تا به کمک یک پمپ باد دستی این محصول را باد نموده و از آن استفاده نمایید که البته پس از استفاده برای خالی کردن باد نیاز به وسیله دیگری نخواهید داشت.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64418 یکی از بزرگترین تخت بادی ها از لحاظ ارتفاع می باشد. این مدل تخت بادی دو نفره جدیدترین محصول طراحی شده با این ارتفاع نیز می باشد که از نظر کیفیت ساخت و نوع پمپ با مدل های قبلی متفاوت شده و بروزتر بوده که زیبایی ظاهری، سبکی فوق العاده، نرمی و راحتی استاندارد، هزینه مقرون به صرفه آن نسبت به تخت خواب های چوبی و فلزی و قابل حمل بودن آن موجب شده علاوه بر جایگزینی با تخت های ذکرشده که در منازل جای بیشتری لازم دارند، برای استفاده در محل کار و مسافرت ها مورد استفاده قرار گیرد که این ویژگی تخت بادی 2 نفره امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

جنس بدنه

بکارگیری پی وی سی در رویه این تخت دو نفره بادی موجب شده کیفیت و ضخامت ساخت بالایی داشته باشد. این جنس چرمی خاصیت کشسانی بالایی دارد و به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا، فشار، ضربه، رطوبت، دما و ... مقاوم باشد، همچنین سازگار با محیط زیست است و هیچ ضرری برای انسان ندارد، پس هیچگاه آسیب های پوستی از این تخت به شما وارد نمی شود  و می‌توانید با خیالت راحت از آن برای استراحت های طولانی مدت خود استفاده نمایید. روکش مخمل آن باعث شده است محل لوکس و نرم و راحتی برای خواب باشد و استراحت لذت بخشی را به ارمغان بیاورد همچنین جنس این روکش موجب شده در برابر تعریق مقاومت بالایی داشته باشدو با مرور زمان و کثیفی و تغییر رنگ آن بتوانید به راحتی و با یک دستمال نم دار و یا حتی بخار شو و به آرامی آن را پاک نمایید. در قسمت زیرین بدنه هم به جهت خاصیت ضد آب بودن آن از روکش براق استفاده شده است تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد.



تخت بادی دو نفره اینتکس



طراحی

این تخت مانند دیگر تخت های بادی به شکل مستطیل با لبه های تقریبا گرد طراحی شده است. طراحی قسمت رویه تخت بصورت خطوط موازی موجب راحتی بیشتر و عبور جریان هوا شده است که سبب جلوگیری از تعریق بدن میشود و وزن بدن را به طور یکنواخت برای توازن کامل و عدم فشار بر روی نواحی حساس کمر، شانه و همچنین گردن، پخش کرده و باعث خوابی آرام می‌شود. الیاف ابریشمی بکار رفته در این تشک باعث تقسیم هوا در داخل بدنه خود می شود و هوا را در زیر بدن شما تقسیم می کند و از کمردرد و بدن درد جلوگیری میکند که این خصوصیت، محصول را به یک تخت خواب بادی طبی تبدیل میکند که باعث شده برای افرادی که از آرتروز و دیگر امراض از درد ستون فقرات رنج میبرند مناسب باشد و تسکین دهنده درد خواهد بود به طوری که پزشکان ارتوپد نیز استفاده از تخت خواب بادی طبی را به بیماران خود توصیه می‌کنند.

ابعاد و وزن

این تخت خواب بادی 2 نفره با ابعادی استاندارد و مشابه دیگر تخت های بادی، برای استراحت های مقطعی و دائمی بسیار مناسب میباشد. طول آن 203 سانتی متر و عرض آن 152 سانتی متر است که ابعادی استاندارد برای استفاده دو نفر  با وزن حداکثر 280 کیلوگرم می باشد که نشان دهنده ساختار قوی بدنه می باشد. ارتفاع این تخت ۵۶ سانتی متر است که یکی از  مرتفع ترین تخت های بادی دونفره می باشد که این ویژگی‌ باعث ایجاد تعادل بیشتر تخت برروی زمین شده است. البته تمامی این ابعاد در حالت راه اندازی شده این محصول می باشد که با خالی کردن باد و جمع کردن بدنه آن به ابعاد کوچکی با وزن 9 کیلوگرم تبدیل خواهد شد که با ساک مخصوص حمل آن به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد که‌ این ویژگی تخت خواب بادی دونفره این امکان را به شما خواهد داد که زمانی که دچار کمبود فضا در منزل و اتاق خواب شده اید و یا هر گاه که به این تخت خواب ها نیاز نداشته باشید می توانید آنها را جمع کنید، همچنین می‌تواند در محل کار، مسافرت یا هتل ها برای مواقعی که فضای کوچک تری در اختیار دارید و یا اینکه نمی‌خواهید از تخت خواب دیگری استفاده نمایید بسیار مناسب و کاربردی باشد.



تخت خواب بادی 2 نفره intex



نصب و راه اندازی

برای نصب این تخت خواب بادی لازم است در مرحله اول محصول را بر روی سطحی صاف و عاری از هرگونه شی تیز قرارداده برای اطمینان خاطر بیشتر به مقدار ۰۱ سانتی متر مربع از دیوار فاصله داده و سپس پمپ برقی دوکاره سرخود محصول را که قابلیت اتصال به برق خانگی را دارد متصل و تنها با فشردن یک کلید عملیات باد کردن تخت خواب را انجام دهید و پس از گذشت چند دقیقه که اغلب زمان مورد نیاز برای تخت خواب دو نفره بادی  ۴ الی ۵ دقیقه میباشد، از برق جدا نمایید. همچنین استفاده پمپ برق متصل به بدنه به شما این امکان را میدهد تا زمانی که دسترسی به برق  ندارید از پمپ های دستی و پایی برای باد کردن این تخت خواب بادی استفاده نمایید که برای اطمینان از حجم باد دریافتی مناسب محصول کافیست بر روی تخت  دراز کشیده و اگر با خوابیدن بر روی آن سطح تخت گود نشود نشان دهنده مقدار کافی باد دریافتی است. برای خارج کردن باد تخت نیز کافیست با فشردن همان دکمه و به سادگی در چند دقیقه شاهد خالی شدن باد تخت شوید و به راحتی با قرار دادن محصول در ساک مخصوص خود از آن نگهداری و یا به محل دیگری جابه جا نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۵۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۹ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...