تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64417

از {{model.count}}

intex 64417 2 person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس یک تخت بادی با رویه مواج و ضد تعریق می باشد که جنس این رویه از وینیل با روکش مخمل بوده و قسمت دیواره تخت دو نفره از وینیل براق می باشد. این تخت خواب اینتکس دارای یک عدد پمپ باد برقی متصل به بدنه نیز است. در ادامه می توانید مشخصات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64417 یکی دیگر از تخت خواب طبی های کمپانی intex می باشد که از سال 2016 تولید و روانه بازار می گردد. امام به دلیل محبوبیت بسیار این محصول و تبدیل شدن آن به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی، شرکت اینتکس تصمیم به تولید هر ساله این محصول گرفت و اکنون در سال 2021 نیز این تخت بادی دو نفره برای چندمین بار تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شد. 

یکی از مزیت های این تخت خواب، طبی بودن آن است که این محصول را به یک وسیله کاربردی و مورد نیاز در هر منزلی تبدیل نموده است. این محصول مناسب استفاده بیمارانی که از درد های عضلانی رنج می برند می باشد و همچنین قابل استفاده برای سالمندان و دیگر افراد نیز است. چرا که به درد هایی نظیر گردن درد، کمر درد و ... تسکین بخشیده و از مبتلا شدن به این گونه درد ها و اسپاسم ها پیشگیری می کند. رنگ بدنه آن به دو بخش تقسیم شده و قسمت رویه آن به رنگ طوسی روشن و قسمت دیواره آن به رنگ طوسی تیره می باشد. از لحاظ متریال و جنس بدنه هم این دو قسمت با یکدیگر تفاوت دارند. 

سطح تخت بادی 2 نفره از وینیل با روکش مخمل بوده. قسمت دیواره تخت از وینیل براق و همینطور کف تخت بادی نی از وینی دو لایه می باشد که از قابلیت ضد آب بودن نیز برخوردار است. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 56 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 273 کیلوگرم بوده و دارای وزن بسته بندی 8 کیلوگرم می باشد. برای حمل و جابجایی آسان این محصول، شرکت اینتکس یک عدد کیف مخصوص حمل درون بسته بندی این تخت خواب بادی طبی قرار داده است. شما می توانید برای خرید تخت بادی و یا مشاهده قیمت تخت بادی به وبسایت فروشگاه تخت بادی مستر اینتکس مراجعه نموده و در صورت نیاز با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...