تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64163

از {{model.count}}

intex 64163 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس با طراحی بدنه دو قلو یکی از با کیفیت ترین تخت بادی تولید شده برای استفاده در منزل به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع تخت فلزی و چوبی می باشد. این محصول دارای رویه ضد تعریق و با خاصیت طبی بوده و از یک پمپ باد برقی دو کاره متصل شده برخوردار است. این تخت خواب بادی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس با ساختار بدنه دوقلو یکی از جدید ترین تخت بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استراحت و خواب در منزل و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و در کنار راحتی بالای خود به عنوان جایگزین انواع تخت خواب چوبی و فلزی عرضه شده است. مهمترین ویژگی در طراحی بدنه داشتن ساختار فایبرتک در داخل بدنه بوده به همین دلیل استحکام این کالا را افزایش داده و مانع از فرو رفتن سطح رویه خواهد شد. بدنه اصلی شامل دو قسمت به هم متصل شده بوده که توسط یک پمپ باد برقی دو کاره راه اندازی می شود. این پمپ باد دارای قدرت بالایی بوده که عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. همچنین برای راحتی بیشتر افراد، رویه مواج و ضد تعریق در نظر گرفته شده تا در کنار داشتن خاصیت کامفورت و طبی بودن برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ابعاد تخت خواب بادی طبی اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک خواهد بود. با توجه به ابعاد و ساختار مقاوم بدنه تحمل وزن این کالا به 273 کیلوگرم رسیده بنابراین استفاده از این تخت برای افراد سنگین وزن مانعی نخواهد داشت. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل می باشد. این بدنه ساختار دو لایه داشته و در برابر آب و نور آفتاب مقاوم می باشد. همچنین وجود ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالای بدنه جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر آن ، به مزیت های این تخت خواب دو نفره بادشو افزوده است. تخت خواب بادی ویلا اینتکس به همراه خود یک ساک حمل داشته تا جا به جایی آن را آسوده تر کند برای خرید تخت خواب بادی دو نفره اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
11.9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساختار بدنه دو قلو
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...