تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64126

از {{model.count}}

intex 64126 two person air bed

تعداد
نوع
4,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین تخت بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای ویژگی هایی مانند طبی و ضد تعریق بودن می باشد. این کالا رویه مواج و ساختار فایبرتک در داخل بدنه داشته از همین رو استحکام بالایی را فراهم می سازد. این تخت بادی دارای یک پمپ باد برقی دو کاره بوده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام خواهد داد.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت بادی خانگی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به عنوان جایگزین مقرون به صرفه برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی تولید شده است. این محصول طراحی و ساختار رویه مواج با لبه های باد شونده بزرگ داشته تا با پوشش بهتر اعضای بدن و جریان دادن هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری کند. روی دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی دو کاره جدید تعبیه شده که از قدرت پمپاژ بالایی برخوردار است. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و عمل مکش باد را نیز انجام می دهد.

تخت خواب بادی ضد تعریق اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که تنها برای سطح رویه از روکش جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال همانطور که می دانید از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را فراهم سازد بنابراین توسط ساک حمل مخصوص خود در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. گفتنی است که در صورت وارد شدن آسیب به هر نقطه ای از بدنه می توانید توسط بسته تعمیرات محصولات بادی و توسط تعمیر کاران محصولات بادی شرکت مستر اینتکس اقدام به ترمیم و استفاده مجدد از تخت خود کنید.

ابعاد راه اندازی شده تخت خواب بادی طبی اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و تا وزن 273 کیلوگرم را به راحتی تحمل خواهد کرد بنابراین برای استفاده افراد سنگین وزن نیز مناسب خواهد بود. محصولی که از ویژگی جدید فایبرتک نیز برخوردار بوده تا سطح رویه با ثباتی را ایجاد کند. ساختار فایبرتک یا همان الیاف شمعی در داخل بدنه به کار برده شده که خود خاصیت طبی بودن را برای این کالا فراهم می سازد. این کالا دارای وزن بسته بندی 6.2 کیلوگرمی بوده از همین رو جا به جایی آن به راحتی صورت می گیرد. جهت خرید تخت خواب بادی دو نفره اینتکس می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

تخت خواب بادی 2 نفره اینتکس مدل 64126 یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار برند اینتکس می باشد که به سبب داشتن بدنه ای با ضخامت بالا و همچنین رویه ضدتعریق و پمپ باد و ساک حمل توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. رویه طبی و استحکام بالای بدنه و رویه نیز از سایر ویژگی های این محصول می باشد که در ادامه به توضیحات تکمیلی درباره این موارد خواهیم پرداخت.

تخت خواب بادی دو نفره طبی

طراحی و جنس بدنه تخت بادی اینتکس

متریال استفاده شده در تولید بدنه این محصول پی وی سی وینیل بوده که از استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن زیاد برخوردار می باشد. بخش رویه این تخت خواب بادی دو نفره از پی وی سی به همراه روکش جیر تشکیل شده است تا علاوه بر افزایش تحمل وزن و مقاومت، این محصول را تبدیل به یک تخت بادی ضدتعریق نیز تبدیل نموده است. بخش های کناری این محصول نیز از وینیل چرمی تهیه شده اند تا در برابر برخورد آب و رطوبت مقاومت داشته باشند و مشکلی برای تخت شما بوجود نیاید. همچنین بخش رویه این تخت بادی اینتکس دارای شیارهای طولی می باشد که این ویژگی خاصیت طبی به محصول بخشیده است و می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که نیاز به یک تخت بادی استاندارد داشته و حتی کسانی که برای درمان دردهای کمر و گردن خود نیاز به یک محصول استاندارد دارند. از دیگر مزیت های این شیار های مواج تعبیه شده بر روی بدنه می توان به افزایش خاصیت ضدتعریق بودن محصول اشاره نمود که به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده هوا به خوبی در بخش کمر شما رد و بدل شود و استراحت لذت بخشی را تجربه کنید.


ابعاد و تحمل وزن

ابعاد استاندارد این تخت خواب بادی دو نفره intex از دیگر مزیت های این محصول بشمار می بود که دارای ۲۰۳ سانتی متر طول، ۱۵۲ سانتی متر عرض و ارتفاع ۴۶ سانتی متری بوده و می تواند یک ابعاد ایده آل برای استفاده ۲ نفر باشد و البته ابعاد استاندارد این محصول سبب کوچک شدن بسته بندی نیز شده است و به همراه ساک حملی که برای محصول تعبیه شده است می توانید به راحتی محصول را جابجا نموده و از آن استفاده کرد. به همین سبب وزن کم و ابعاد کوچک این محصول بعنوان تخت خواب بادی مسافرتی نیز شناخته می شود و فضای کمی از خودرو یا بار شما اشغال می کند. وزن تخت بادی اینتکس ۶.۲ کیلوگرم می باشد که یک وزن استاندارد برای یک تخت بادی ۲ نفره طبی و بدنه دولایه محسوب می شود. همچنین تحمل وزن ۲۷۳ کیلوگرمی محصول می تواند به شما این امکان را بدهد تا به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کنید.


اقلام همراه

از مهمترین قسمت های این تخت خواب بادی می توان به همراه داشتن پمپ باد برقی دوکاره اشاره نمود که به شما امکان بادکردن محصول را در کمترین زمان ممکن بدهد. این پمپ باد برقی بصورت دوکاره بوده و می توانید پس از استفادده از محصول، به کمک همین پمپ متصل به بدنه اقدام به خالی کردن باد محصول کنید. ساک حمل مخصوص شرکت اینتکس نیز از دیگر لوازم اضافی همراه این محصول می باشد که به حمل راحت محصول کمک دوچندانی خواهد کرد. بسته تعمیرات برای مواقع ضروری و بروز مشکل برای محصول نیز از سایر ویژگی های این تخت بادی محسوب شوید.

جمع بندی

تخت خواب دو نفره بادی اینتکس از محصولات با کیفیت بالا و مناسب برای استفاده در هتل، مسافرت و یا طبیعت بوده که در صورت نیاز به استفاده از پمپ باد برقی متصل به بدنه، نیاز به برق مستقیم می باشد همچنین در صورت نبود برق امکان استفاده از پمپ باد دستی برای باد کردن محصول نیز وجود دارد که البته در بسته بندی محصول دیده نمی شود و در صورت نیاز می تونید جداگانه سفارش داده و از آن استفاده نمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.2 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
پمپ باد دوکاره با قابلیت تخلیه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...