تخت بادی

تخت خواب بادی تک نفره برزنتی اینتکس مدل 64481

از {{model.count}}

intex 64481 one person tarpaulin airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی تکنفره برزنتی اینتکس از مقاوم ترین تخت بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای مدل دو نفره نیز می باشد. این محصول طراحی رویه مواج و ضد تعریق داشته و از ساختار داخلی فایبرتک بهره مند است از همین رو خاصیت طبی و درمانی بودن را به این کالا بخشیده است. تخت بادی برزنتی اینتکس دارای پمپ باد برقی دوکاره بوده و یک ساک حمل همراه آن قرار داده شده است.

تخت خواب بادی برزنتی تک نفره اینتکس از سری تخت بادی فایبرتک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در منزل به عنوان جایگزین تخت خواب فلزی و چوبی تولید شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی مشابه دیگر انواع تخت بادی بوده با این تفاوت که از روکش برزنتی در قسمت بیرونی خود بهره می برد تا مقاومت بیشتری در برابر شرایط بیرونی داشته باشد. به دلیل استفاده از ساختار فایبرتک در داخل بدنه، ثبات بالایی در قسمت رویه ایجاد شده از همین رو خاصیت طبی بودن را فراهم ساخته است. همچنین قیمت رویه طراحی مواج نیز داشته تا با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل ساخته شده که قسمت رویه دارای روکش جیر و دیواره ها نیز روکش برزنتی دارند از همین رو ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کرده است. این متریال در برابر برخورد نور آفتاب و آب مقاوم بوده و دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد می باشد تا در صورت آسیب دیدن خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت باشد. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر اشاره کرد. همراه تخت خواب بادی تکنفره اینتکس یک ساک حمل مخصوص قرار داده شده تا کار را برای افراد جهت جا به جایی راحت تر کند.

ابعاد راه اندازی شده تخت بادی برزنتی اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و با توجه به تحمل وزن 136 کیلوگرمی خود، خیال مصرف کنندگان سنگین وزن را بابت استحکام این کالا راحت کرده است. جهت خرید تخت خواب بادی تک نفره برزنتی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای بدنه برزنتی مقاوم
دارای رویه طبی و ضد تعریق
پمپ باد دوکاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...