تخت بادی

تخت خواب بادی اینتکس ۲ نفره مدل 67769

از {{model.count}}

intex 67769 air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی اینتکس ۲ نفره مدل 67769 یک محصول ایده آل بای استفاده های طولانی مدت و استفاده به عنوان تخت خواب بادی دائمی برای استفاده طولانی مدت می باشد که به سبب داشتن ابعاد استاندارد و همچنین ارتفاع مناسب، می تواند یک محصول جذاب برای اکثر سلایق باشد. رویه این تخت بادی از پی وی سی مخملی ضدتعریق و همچنین بخش های کف آن از PVC ضدآب تشکیل شده است. در ادامه تمامی اطلاعات و مشخصات محصول را مشاهده خواهید نمود.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس یکی از محصولات پرطرفدار برند اینتکس می باشد که در ساخت بدنه آن از پی وی سی ضخیم الیاف دار استفاده شده است تا در هنگام استفاده از بالاترین تحمل وزن و فشار برخوردار باشد. بخش های رویه این تخت بادی اینتکس از پی وی سی مخملی تهیه شده است تا علاوه بر افزایش ضخامت محصول، این تخت بادی را به یک محصول ضدتعریق برای استراحت های طولانی مدت تبدیل نموده است.

بخش های کنای این تخت خواب اینتکس نیز از همین متریال تهیه شده است و کف محصول از پی وی سی چرمی تشکیل شده است تا بتواند در برابر برخورد با آب مقاومت از خود نشان دهد. به کمک این ویژگی شما توانایی استفاده از این محصول در فضاهای باز و مرطوب را خواهید داشت و مشکلی برای کف محصول پیش نخواهد آمد.

بر روی بدنه این تخت خواب اینتکس یک پمپ باد برقی دوکاره تعبیه شده است که به کمک این پمپ باد توانایی باد کردن استاندارد تخت و همچنین خالی کردن باد محصول و وکیوم کردن آن را خواهید داشت. این پمپ باد نیاز به برق مستقیم دارد که البته در صورت دسترسی نداشتن به برق، توانایی باد کردن محصول به کمک پمپ باد دستی نیز خواهید داشت.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۳ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۸ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضد تعریق
دارای ساک حمل
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...