تخت بادی

تخت بادی 2 نفره بالش دار بست وی مدل 67404

از {{model.count}}

bestway 67404 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره بالش دار بست وی، یکی از معدود تخت خواب بادی مشکی رنگ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل و محل استراحت در فضای کاری تولید شده است. این محصول رویه مواج و ضد تعریق داشته و از یک پمپ باد برقی سرخود با قابلیت مکش باد بهره می برد. این محصول در مدت زمان 5 دقیقه راه اندازی و در همین مدت زمان ذکر شده وکیوم می شود.

تخت بادی 2 نفره بالش دار بست وی در رنگ مشکی، یکی از انواع تخت خواب بادی خانگی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به عنوان مقرون به صرفه ترین جایگزین تخت خواب فلزی و چوبی استفاده می شود. این محصول نیز مانند بسیاری از مدل های دیگر طراحی مشابهی داشته و از یک بالش بادی سرخود بهره می برد. این بالش بادی با باد زدن به تخت به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود. از ویژگی دیگر در طراحی بدنه می توان به رویه مواج موازی شکل آن اشاره نمود. این خصوصیت در پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا جهت کاهش تعریق افراد بسیار موثر خواهد بود.

ابعاد تخت بادی دو نفره بست وی برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و با توجه به ظرفیت و متریال خود تا 273 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین برای استفاده افراد سنگین وزن نیز مناسب خواهد بود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. روکش جیر در کاهش تعریق افراد نیز بسیار موثر خواهد بود. این محصول دارای پمپ باد برقی دو کاره با قابلیت مکش باد بوده که به دیواره افقی تخت خواب متصل شده است. همچنین برای حمل و جا به جایی آن یک ساک حمل مخصوص در نظر گرفته شده است. برای خرید تخت باد 2 نفره بالش دار بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری اقدام کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
کف ضدآب
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...