تخت بادی

تخت بادی ۲ نفره اینتکس مدل ۶۴۴۹۰

از {{model.count}}

Intex inflatable double bed model 64490

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی ۲ نفره اینتکس مدل ۶۴۴۹۰ یک محصول کم نظیر توسط شرکت اینتکس می باشد که به سبب ساختار دو طبقه توانسته است توجه بسیاری از خریداران که نیاز به یک تخت بادی با کیفیت و طبی دارند را جلب کند. ارتفاع مناسب، پمپ باد برقی سرخود، ساک حمل و رویه ضد تعریق و طبی را می توان از ویژگی های این محصول دانست. اطلاعات بیشتر درباره محصول را می توانید از مشاورین فروشگاه مستر اینتکس دریافت نمایید.

تخت بادی ۲ نفره اینتکس مدل خوشخواب یکی از خاص ترین و با کیفیت ترین محصولات نمایندگی اینتکس می باشد که به کمک طراحی منحصر به فرد و دو طبقه توانسته است ویژگی های بخصوصی را به این تخت بادی ببخشد که از مهم ترین آن ها می توان به راحتی و حالت طبی محصول اشاره نمود که می تواند مناسب برای آن دسته از افراد باشد که نیاز به یک محصول با کیفیت برای استفاده های طولانی مدت خود دارند و نگران بروز مشکلاتی در قسمت های گردن و کمر خود هستند.

از دیگر ویژگی های این تخت خواب بادی می توان به حالت مشبک رویه آن اشاره نمود که به شما کمک خواهد کرد تا در هنگام استفاده، هوا به راحتی در قسمت کمر شما رد و بدل شود و بدن دچار تعریق نشود. البته در این بین باید به رویه PVC (پی وی سی) که با لایه ای از جیر پوشیده است نیز اشاره نمود که به خاصیت ضد تعریق بودن تخت بادی کمک بسزایی نموده است. متصل بودن پمپ باد برقی دوکاره می تواند در بسیار کاربردی باشد که به کمک آن می توان به راحتی در زمان بسیار کوتاه، تخت خواب را باد نموده و یا پس از استفاده مجددا به کمک همین پمپ آن را خالی کنید. البته که این پمپ باد نیاز به برق مستقیم دارد اما در زمان نبود برق نیز شما می توانید به کمک یک پمپ دستی جداگانه تخت بادی را به راحتی باد نمایید.

ساک حمل برزنتی تعبیه شده برای این تخت بادی دو نفره می تواند یک ویژگی محسوب بشود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می توانید به کمک این ساک حمل اینتکس، محصول خود را جابجا نمایید. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که البته توانایی لازم برای تعمیر دائمی محصول را نداشته و در صورت بروز مشکل برای محصول می توانید به کمک این چسب اضطراری، آن قسمت را علامت گذاری نمایید و یا به کمک آن مدت زمان کوتاهی از محصول خود استفاده نمایید.


تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل خوشخواب، از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در میان بهترین و راحت ترین تخت خواب قابل حمل قرار می گیرد. این محصول که از نظر کیفیت و راحتی نسبت به مدل های قدیمی خود به روز شده، فضایی بسیار راحت را برای خواب ایجاد کرده و با توجه به مقرون به صرفه بودن نسبت به انواع تخت خواب فلزی و چوبی بهترین گزینه جهت استفاده در منزل، ویلا و حتی فضای شخصی در محل کار خواهد بود. حجم کم در حالت جمع شده، امکان جا به جایی و راه اندازی سریع از خصوصیت های مهم در این تخت بادی خوشخواب اینتکس محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد...

تخت بادی خوشخواب

طراحی و ساخت تخت بادی

طراحی و ساختار بدنه تخت بادی دو نفره اینتکس به صورت مستطیلی و شامل دو تشک بلند به هم متصل شده بوده از همین رو ساختار دوقلو بودن را ایجاد کرده است. این دو تشک به هم متصل شده امکان جدا شدن را نداشته بلکه از طریق دریچه های میانی خود باعث راه اندازی سریع و عبور هوا از قسمت پایین به بالا می شود. ساختار رویه به صورت مواج و مشبک بوده و به گونه ای ساخته شده که اعضای بدن در تماس با خود را کاملا پوشش داده و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد می شود. مهمترین قسمت بدنه ساختار فایبرتک در فضای داخلی بوده که نه تنها در برابر فشار های ناشی از وزن افراد و باد زیاد مقاوم بوده بلکه سطح رویه ای طبی را ایجاد خواهد کرد. فایبرتک یا الیاف شمعی ثبات بالایی در قسمت رویه ایجاد کرده تا در زمان استفاده مانع از فرو رفتن این قسمت شود. تمام این ویژگی ها در ساختار بدنه نه تنها استفاده از این تخت را برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مفید ساخته است.

تخت خواب خوشخواب اینتکس

جنس بدنه و متریال تخت بادی

جنس بدنه اصلی تخت بادی طبی اینتکس از پلاستیک PVC با ساختار سه لایه بوده که برای قسمت بیرونی از روکش های جیر و وینیل استفاده شده است. متریال این تخت که از ضخیم ترین و مقاوم ترین متریال محسوب شده در عین حال دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد تا در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود حمل و نقل راحت تری داشته باشد. از روکش جیر برای رویه و دیواره ها استفاده شده که خود تاثیر بسزایی در راحتی افراد در زمان خواب خواهد گذاشت. تنها قسمت کف از روکش وینیل استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این تخت می توان به قابلیت تعمیر آن اشاره کرد تا در صورت بروز اتفاقات ناگهانی مانند سوراخ شدن و یا پارگی امکان ترمیم و استفاده مجدد مانند روز اول را داشته باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد تخت بادی ضد تعریق اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) در حالت راه اندازی شده بوده و تا مقدار 280 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این ابعاد فضای لازم را برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال و حتی یک کودک در کنار آنها را فراهم می سازد. برای راه اندازی این تخت یک پمپ باد برقی دو کاره روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده که هم امکان باد زدن و هم تخلیه هوا را در کوتاه ترین زمان ممکن دارد. پمپ باد برقی متصل شده، تخت مورد نظر را در استاندارد ترین حالت ممکن راه اندازی کرده بنابراین نیازی به باد کردن توسط پمپ های مجزا مانند پمپ دستی نخواهد بود مگر اینکه قصد سفت تر شدن بدنه و مخصوص قسمت رویه را داشته باشید که در این حالت به دلیل فشار بیشتر وارد شده روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن ذکر شده کاسته خواهد شد. این محصول در یک پکیج با وزن بسته بندی 10 کیلوگرمی عرضه شده و توسط انواع لوازم نقلیه قابل حمل خواهد بود.

تخت بادی 2 نفره خوشخواب

در پایان...

تخت بادی 2 نفره خوشخواب اینتکس از بهترین و با کیفیت ترین تخت خواب بادی طبی و ضد تعریق عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به صورت تک رنگ تولید می شود. این محصول بهترین گزینه برای افراد بیمار نیز بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود بنابراین می تواند با قیمت مقرون به صرفه خود جایگزینی عالی برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی باشد. برای خرید تخت بادی 2 نفره خوشخواب اینتکس می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی و روکش جیر
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...