تخت بادی

تخت بادی ۲ نفره اینتکس مدل ۶۴۴۲۴

از {{model.count}}

Intex inflatable double bed model ۶۴۴۲۴

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی ۲ نفره اینتکس مدل ۶۴۴۲۴ محصول یا کیفیت از شرکت اینتکس، ساخته شده توسط پی وی سی دولایه و همچنین رویه مخملی ضد تعریق و همچنین برخورداری از پمپ باد برقی دوکاره که عمل پر کردن و تخلیه باد تخت خواب بادی را انجام می دهند. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از مشاورین فروش مستر اینتکس دریافت نمایید.

تخت بادی ۲ نفره اینتکس یک محصول ساخته شده توسط شرکت intex می باشد که دارای رویه با کیفیتی از جنس پی وی سی دولایه می باشد که قسمت بیرونی توسط مخمل پوشیده شده است که به سبب این لایه مخملی، تخت بادی خاصیت ضدتعریقی به خود گرفته است و شما می توانید ساعات طولانی تری را بر روی این تخت استراحت نموده و احساس راحتی بسیاری داشته باشید. الیاف نخ و ابریشم استفاده شده در داخل تخت خواب بادی باعث تبدیل شدن محصول به یک تخت بادی طبی شده است و دیگر نگران بروز مشکلات کمر و گردن در اثر استفاده های طولانی مدت نخواهید بود.

بخش کناری این تخت خواب بادی دو نفره از پی وی سی و بخش کف محصول از PVC دولایه تهیه شده است که تواند خاصیت ضد آب بودن را به تخت ببخشد تا در محل زندگی یا مسافرت های خود نگران بروز مشکل برای تخت در صورت برخورد با آب و یا قرارگیری در مکان هایی که در معرض نم قرار میگیرند، نباشید. در این میان می بایست به برخورداری تخت بادی از پمپ باد برقی دو کاره نیز اشاره نمود که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن باد تخت بادی را به حداکثر باد استاندارد برساند و همچنین پس از استفاده در همین مدت زمان، باد محصول را تخلیه نموده و محصول را به صورت وکیوم شده تحویل شما بدهد.

در بسته بندی این تخت خواب بادی دو نفره ساک حمل مخصوص شرکت اینتکس نیز دیده می شود که پس از استفاده از محصول می توانید به راحتی تخت بادی را درون ساک قرار داده و جابجا نمایید. برچسب تعمیرات تعبیه شده در بسته بندی محصول نیز به شما کمک خواهد کرد تا در صورت بروز مشکل برای محصول بادی، به سادگی و به وسیله این برچسب محل آسیب دیده را علامت گذاری نموده و در اسرع وقت اقدام به تعمیر آن نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۲ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۸ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...