تخت بادی

تخت بادی 2 نفره اینتکس فوم دار مدل 64467

از {{model.count}}

intex 64467 two person air bed with foam

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل فوم دار از راحت ترین و بهترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون رویه طبی و ضد تعریق بهترین گزینه برای استفاده افراد مختلف از جمله بیماران عضلانی و استخوانی می باشد. این تخت بادی طبی دو نفره دارای پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه داشته و از یک ساک حمل مخصوص برخوردار است تا به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها نیز قابلح حمل و جا به جایی باشد.

تخت بادی 2 نفره اینتکس مدل فوم دار یکی از راحت ترین و متفاوت ترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه نسبت به انواع تخت خواب فلزی و چوبی تولید شده است. این محصول بر خلاف بسیاری از مدل های مشابه دیگر از رویه این با طراحی ساده و یکدست برخوردار بوده اما در عوض از روکش فومی بهره مند است تا محلی نرم و راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد کند. از مهمترین ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار داخلی فایبرتک اشاره کرد. این نوع ساختار در نظر گرفته شده باعث ایجاد سطح رویه ای با ثبات و طبی می شود بنابراین استفاده از این محصول برای افراد بیمار نیز می تواند کاربردی باشد. تخت خواب بادی فوم دار دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه بوده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را انجام می دهد.

ابعاد تخت بادی طبی 2 نفره اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل می کند بنابراین خیال مصرف کنندگان سنگین وزن نیز راحت خواهد بود. بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC بوده که از روکش جیر برای قسمت رویه و روکش وینیل برای دیواره ها و کف استفاده شده از همین رو بدنه ای با ساختار دولایه ایجاد کرده است. این متریال که در تمامی انواع تخت بادی استفاده شده خصوصیت هایی همچون انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر دارد. جهت حمل راحت و آسوده تر این محصول، یک ساک حمل دستگیره دار در بسته بندی آن قرار داده شده است. برای خرید تخت بادی 2 نفره فوم دار اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه طبی و ضد تعریق
پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...