تخت بادی

تخت بادی یک نفره خوشخواب اینتکس مدل 64461

از {{model.count}}

intex 64461 one person comfort airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره خوشخواب اینتکس از راحت ترین و بهترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به عنوان جایگزین انواع تخت خواب فلزی و چوبی تولید شده است. این محصول دارای ساختار رویه مشبک و مواج بوده و از خاصیت طبی بودن برخوردار است به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی می باشد. از ویژگی های دیگر این تخت بادی تکنفره خوشخواب می توان به پمپ باد برقی دوکاره متصل به بدنه و ساک حمل اشاره کرد.

تخت بادی یک نفره خوشخواب اینتکس یکی از با کیفیت ترین و بهترین تخت خواب بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای مدل دو نفره نیز می باشد. این محصول از قیمت بیرون و ساختار داخلی در مقایسه با بسیاری از انواع تخت بادی متفاوت می باشد. بدنه اصلی شامل دو تخت ارتفاع کوتاه به هم متصل شده بوده که از طریق یک پمپ باد سرخود راه اندازی می شود. این دو تخت به هم متصل شده امکان جدا شدن از هم را ندارند از همین رو با توجه به برقی بودن پمپ باد وصل شده به بدنه اصلی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و حتی از باد خالی می شود. طراحی قسمت رویه به صورت مشبک و ضد تعریق طراحی شده و از پایه های بادشو مقاومی در داخل بدنه استفاده شده است تا باعث ایجاد رویه ای با ثبات با خاصیت طبی شود بنابراین استفاده از این تخت خواب بادی اینتکس برای افرادی که بیماری عضلانی و استخوانی دارند مفید خواهد بود.

جنس و متریال بدنه تخت بادی طبی اینتکس از پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که تنها قسمت کف از روکش وینیل برخوردار است تا عمل هواگیری را جهت جلوگیری از حرکت های اضافی تخت انجام دهد. به کار بردن روکش جیر در قسمت رویه، محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و تا حدودی نیز در کاهش تعریق افراد موثر خواهد بود. این متریال با وجود ضخامت بالا از انعطاف خوبی بهره مند بوده به همین دلیل در ابعاد و حجم کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود به آسانی قابل حمل می باشد. ابعاد باد شده برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و با توجه به کیفیت بالای ساخت بدنه و متریال به کار برده شده تا وزن 140 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. برای خرید تخت بادی یک نفره خوشخواب اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
12 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه مشبک و ضد تعریق
ساختار داخلی فایبرتک
دارای خاصیت طبی و درمانی
پمپ باد دوکاره (پمپاژ و مکش هوا)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...