تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 67766

از {{model.count}}

intex 67766 one person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس از دیگر سری محصولات بادی اینتکس می باشد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این تخت بادی همانطور که از نام آن پیداست دارای ظرفیت یک نفره بوده و قابل استفاده در هر شرایطی می باشد. سطح این تخت بادی تولید شده از وینیل با روکش مخمل است. تحمل وزن این تخت خواب بادی ارزان نیز 137 کیلوگرم می باشد. بر روی بدنه این تخت یک عدد پمپ باد برقی اتوماتیک نیز تعبیه شده است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 67766 تخت بادی یکی از پرطرفدارترین در بین محصولات بادی می باشد که با خرید تخت بادی می توانید خواب و استراحتی راحت و آسوده را تجربه کنید. تخت بادی یک نفره 67766 ساخت برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است و توانسته سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خود کند. تخت خواب بادی در دو ظرفیت تولید می شود، تخت بادی یک نفره و تخت خواب بادی دو نفره که هر کدام از این تخت ها دارای ابعادی مختلفی هستند.
با خرید تخت بادی تک نفره اینتکس می توانید در مسافرت، هتل، چادر و یا حتی منزل خود به استراحت بپردازید، جنس رویه ی این تخت بادی یک نفره از جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به دلیل مواج بودن از تعریق شما جلوگیری میکند. جیر به کار رفته در ساخت این تخت خواب بادی دو نفره ضد حساسیت و بی بو می باشد که خوابی خوب و راحت را برای شما به ارمغان می آورد. ابعاد این تخت بادی اینتکس برابر است با 99 سانتی متر به عرض 191 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 33 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای تخت بادی یک نفره میباشد. میزان تحمل وزن این محصول با توجه به جنس بدنه پی وی سی و ابعاد آن برابر با 137 کیلوگرم می باشد.  گفتنی است که در داخل این تخت بادی از الیاف مصنوعی استفاده شده است که مقاومت محصول را بالاتر برده و آن را به یک تخت طبی تبدیل کرده است.
بر روی این تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی تعبیه شده است که به راحتی می توانید آن را پر و یا خالی از باد کنید. این تخت خواب بادی در صورت باد نشده ابعاد بسیار کمی دارد و فضای کمی را اشغال میکند و پس از هر بار استفاده می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید. شایان ذکر است که در بسته بندی این محصول یک عدد ساک حمل نیز قرار گرفته شده است که به کمک آن می توانید آن را به راحتی حمل کنید. برای خرید تخت بادی یک نفره اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس که نمایندگی اینتکس می باشد اقدام به عمل آورید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
137 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...