تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64426

از {{model.count}}

intex 64426 1person airbed

تعداد
نوع
4,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس با رنگ کرم یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با ساختار رویه مواج و طبی و مناسب برای افراد بزرگسال و بیماران عضلانی همراه با پمپ باد برقی دوکاره متصل به بدنه و ساک حمل در نمایندگی اینتکس

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64426 یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان عرضه شده است. این تخت خواب بادی یک نفره در واقع در میان مدل های طبی قرار گرفته به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که بیماری های عضلانی و استخوانی دارند بسیار مناسب خواهد بود از همین رو می توانید با هزینه کمتر نسبت به خرید تخت خواب فلزی و یا چوبی یک تخت بادی با قابلیت راه اندازی سریع و حمل راحت تهیه کنید. این محصول در دو مدل یک نفره و دو نفره تولید شده که تنها از نظر ابعاد و ظرفیت با هم متفاوت می باشند.

همانطور که در تصویر محصول مشاهده می کنید طراحی سطح رویه این تخت بادی طبی به صورت مواج بوده و یک لایه مقاوم در قسمت زیر حالت مواج دارد از همین رو خاصیت طبی و درمانی بودن را فراهم ساخته است. ساختار مواج باعث می شود تا اعضای بدن را به خوبی جذب کرده و از ایجاد فضا های خالی جلوگیری کند. همچنین با عبور دادن جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. یکی از ویژگی های برتر این تخت بادی یک نفره اینتکس طراحی و ساختار لایه ای در داخل بدنه بوده تا استحکام این محصول را افزایش دهد. این لایه ها ساخته شده از فایبرتک یا همان الیاف شمعی و نخی بوده که وظیفه تحمل فشار ناشی از وزن مصرف کنندگان و باد بدنه را خواهد داشت.

تخت بادی تک نفره ضد تعریق دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 99 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 136 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. البته مقدار تحمل وزن ذکر شده بستگی به مقدار باد بدنه نیز خواهد داشت بنابراین هر چقدر باد بدنه افزایش پیدا کند به دلیل فشار روی درز ها از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. بدنه ای که انعطاف پذیری بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد از همین رو با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص به خود به راحتی جا به جا و حمل خواهد شد.

استفاده از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره ها یکی از مزیت های بزرگ در تولید تخت خواب بادی محسوب می شود. این نوع روکش محلی بسیار نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و در کاهش تعریق افراد مصرف کننده بسیار موثر خواهد بود. از ویژگی های دیگر متریال این تخت بادی می توان به قابلیت تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. برای راه اندازی و باد زدن به این محصول یک پمپ باد برقی روی بدنه اصلی تعبیه شده که امکان پمپاژ و مکش باد را با قدرت بالایی خواهد داشت. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و روش کار با آن بسیار ساده خواهد بود. جهت خرید تخت بادی یک نفره اینتکس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.


تخت بادی یک نفره اینتکس مدل کامفورت، یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی 1 نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل، محل کار و حتی ویلا در زمان سفر عرضه شده است. این محصول بر خلاف مدل های قدیمی دارای تکنولوژی فایبرتک بوده و خاصیت های کاربردی همچون طبی و ضد تعریق بودن را به همراه دارد بنابراین گزینه ای مقرون به صرفه در برابر انواع تخت خواب فلزی و چوبی محسوب می شود. از طرفی داشتن حجم کم در حالت جمع شده، وزن سبک و قابلیت حمل می توان حساب ویژه ای روی این محصول جهت خواب و استراحت های طولانی مدت در مکان های مختلف باز کرد. برای آشنایی بیشتر با این تخت بادی در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

تخت بادی یک نفره

طراحی و ساخت تخت بادی

همانطور که از ویژگی های کاربردی این تخت بادی پیداست، در طراحی و ساختار بدنه آن نیز دقت زیادی شده است. قسمت رویه به صورت مواج و مشبک در نظر گرفته شده که در بسیاری از انواع تخت خواب بادی این ویژگی به چشم می خورد. طراحی مواج و مشبک با پوشش بهتر اعضای بدن فضایی راحت برای خواب ایجاد کرده و در نتیجه با عبور دادن جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. اما خاصیت طبی در این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه می باشد. این تکنولوژی ثبات بالایی به سطح رویه این محصول داده تا در زمان خواب باعث فرو رفتن آن نشود. از طرفی فشار های ناشی از وزن افراد و باد زیاد را به راحتی تحمل کرده و بر خلاف لایه های PVC که در مدل های قدیمی استفاده می شد، دارای وزن سبک تر هستند. در دیواره افقی بدنه نیز یک پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده که می تواند تخت شما را در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه باد کرده و در همین بازه زمانی از باد تخلیه کند.

پمپ باد برقی تخت بادی

جنس و متریال تخت بادی

جنس و متریال که مهمترین ویژگی در تولید و خرید تخت بادی محسوب شده، در این تخت از پلاستیک PVC ضخیم استفاده شده است. این متریال که بهترین نوع جنس بدنه برای تولید انواع محصولات بادی برشمرده شده خود از دو نوع روکش در قسمت بیرونی برخوردار است. روکش وینیل برای قسمت کف و روکش جیر برای سطح رویه و دیواره ها به کار رفته بنابراین فضایی نرم و راحت جهت استراحت های طولانی مدت و خواب ایجاد خواهد کرد. این متریال دارای انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر بوده تا با استفاده از ساک حمل مخصوص خود به راحتی حمل و جا به جا شود. از طرفی به دلیل داشن قابلیت تعمیر خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن این محصول راحت کرده است.

ساک حمل تخت بادی

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد راه اندازی شده تخت بادی طبی 1 نفره اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که تا مقدار 136 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده کیفیت ساخت بالای بدنه بوده بنابراین می توانید برای افراد سنگین وزن نیز استفاده نمایید. این محصول با احتساب جعبه بسته بندی و پمپ باد متصل روی بدنه خود وزنی برابر با 5.5 کیلوگرمی داشته که وزنی سبک و قابل قبول محسوب می شود.

ابعاد تخت بادی یک نفره

در پایان...

تخت بادی 1 نفره طبی اینتکس از بهترین تخت خواب بادی مخصوص سنین بزرگسال بوده که دارای ویژگی هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن می باشد. محصولی که نه تنها برای استفاده افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید خواهد بود. این کالا بر خلاف انواع تشک بادی دارای پمپ باد برقی دو کاره بوده تا نیازی به هزینه مجزا برای تهیه پمپ باد نباشد. برای خرید تخت بادی یک نفره اینتکس مدل کامفورت می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس محصول خود را خریداری کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی با روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی با روکش جیر
جنس کف
پی وی سی دولایه وینیل
وزن
5.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای ساک حمل
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای کف ضد آب
دارای برچسب تعمیرات
دارای خاصیت طبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...