تخت بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64162

از {{model.count}}

intex 64162 inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل از ساختار دو طبقه ای برخوردار بوده و دارای طراحی کاملا مدرن و بسیار زیبا می باشد. این محصول مناسب برای تمامی افراد در تمامی رده های سنی بوده و همینطور به دلیل طبی بودن مناسب برای افراد بیمار و سالمندان می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده کنید.

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64162 از خاص ترین و منحصر به فرد ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار می باشد که از کیفیت بدنه بسیار خوب و دوام بالایی برخوردار می باشد. این تخت بادی 1 نفره تولید شرکت اینتکس در سال 2020 بوده و به دلیل زیبایی در طراحی که دارد توانسته است تا فروش بسیار خوبی را در میان تخت خواب بادی ها این شرکت تجربه بنماید و به یکی از تخت بادی های پر فروش در دنیا تبدیل شود. رنگ بدنه این تخت بادی اینتکس به رنگ طوسی تیره بوده و سطح آن نیز به رنگ کرمی می باشد که هارمونی رنگ بسیار جذابی را پدید آورده و با انواع دکوراسیون ها درون منزل ست می شود.

از این تخت بادی می توان درون منزل و یا محل کار برای استراحتی لذت بخش و آرام استفاده نمود. ساختار این محصول به صورت طبی می باشد که آن را مناسب برای استفاده بیماران نیز نموده است و باعث تسکین بخشیدن به تمامی درد های عضلانی در ناحیه کمر، گردن و پا می شود. قسمت کف این محل تولید شده از وینیل دو لایه، دیواره آن از وینیل طرح چرم و قسمت سطحی تخت بادی 1 نفره از وینیل با روکش مخمل است. سطح آن نیز هماننداکثر تخت خواب ها به صورت مواج طراحی شده که دارای قابلیت ضد تعریق بوده و با جریان بخشیدن به هوا از میان فاصله ای که بین بدن و تخت ایجاد شده مانع از عرق کردن بدن می شود. شما می توانید برای تهیه این تخت بادی یک نفره اینتکس و یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


تخت بادی یک نفره اینتکس با ساختار بدنه دو تکه، یکی از متفاوت ترین تخت خواب بادی 1 نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس از نظر ظاهری بوده که در میان راحت ترین مدل ها قرار می گیرد. این تخت با تکنولوژی داخلی فایبرتک تولید شده و فضایی بسیار راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد کرده است به همین دلیل با توجه به قیمت مقرون به صرفه خود می تواند جایگزین خوبی برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی در منزل و حتی محل کار باشد. در ادامه مطلب به بررسی کامل تولید این تخت بادی اینتکس خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل از خرید این کالا داشته باشید...

تخت بادی دوقلو اینتکس

طراحی و ساخت تخت بادی

طراحی و ساختار بدنه ظاهری این محصول همانطور که اشاره کردیم به صورت دو تکه بوده که قسمت فوقانی شامل یک تشک بادی وصل شده به بدنه اصلی می باشد تا ارتفاع این تخت را کمی افزایش دهد. قسمت رویه به هیچ عنوان امکان جدا شدن از بدنه اصلی را نداشته بلکه از طریق دریچه های داخلی تعبیه شده هوا از پمپ باد دریافت کرده و شکل می گیرد. به کار بردن تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه نیز سطح رویه مقاوم و با ثباتی را ایجاد کرده و نهایت فشار های ناشی از وزن و باد زیاد را تحمل خواهد کرد. علاوه بر این ویژگی ها، طراحی مواج سطح رویه خود باعث پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. جهت راه اندازی تخت بادی دو قلو اینتکس می توانید از پمپ باد برقی متصل شده به دیواره افقی بدنه اصلی استفاده کنید. این پمپ باد عمل مکش باد را نیز با قدرت بالایی انجام می دهد.

جنس و متریال تخت بادی

جنس و متریال ساخت مهمترین ویژگی و خصوصیت در تولید و خرید تخت بادی بوده به همین دلیل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. PVC وینیل با ساختار دو لایه در واقع متریالی بوده که برای تولید این تخت خواب بادی یک نفره استفاده شده از همین رو وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی را ایجاد کرده است تا در نهایت در ابعاد بسیار کوچکتری جمع شود. این متریال در صورت آسیب دیدن به هر دلیلی قابل تعمیر و استفاده مجدد بوده بنابراین از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد بود. تنها برای سطح رویه تخت از روکش جیر استفاده شده به همین دلیل محلی بسیار نرم و راحت برای خواب و استراحت ایجاد خواهد کرد.

تخت بادی 1 نفره اینتکس

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی

ابعاد باد شده تخت بادی ضد تعریق اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده از همین رو برای استفاده سنین مختلف از جمله بزرگسالان کاملا مناسب خواهد بود. طبق این ابعاد و نوع متریال ساخت، تحمل وزن این کالا برابر با 136 کیلوگرم بوده که امکان استفاده برای افراد سنگین وزن را نیز فراهم ساخته است. با توجه به وزن بسته بندی 6 کیلوگرمی این محصول، یک ساک حمل نیز در کنار آن قرار داده شده تا حمل و جا به جایی آن به سادگی صورت گیرد.

در پایان...

تخت بادی دو تکه و یا دوقلو اینتکس یکی از با کیفیت ترین تخت خواب بادی برای استفاده در اتاق خواب ها و محل کار بوده که جایگزینی سبک و مقرون به صرفه برای انواع تخت خواب غیر بادی محسوب می شود. این تخت ویژگی های مهمی همچون ضد تعریق بودن و داشتن پمپ باد برای راه اندازی و جمع شدن سریع بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود. جهت خرید تخت بادی یک نفره اینتکس می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...