تخت بادی

تخت بادی دو نفره کامفورت بست وی مدل 67403

از {{model.count}}

bestway 67403 comfort air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی کامفورت دو نفره بست وی در رنگ مشکی به همراه بالش و پمپ باد سرخود از مقرون به صرفه ترین تختخواب بادی تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان با قابلیت حمل آسوده در مسافرت ها عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تخت بادی دو نفره کامفورت بست وی یکی از سبک ترین تخت خواب بادی تولید شده به صورت تک رنگ توسط شرکت بست وی بوده که همانند مدل یک نفره خود از متریال ، طراحی و ظاهر یکسانی برخوردار می باشند و تنها از نظر ابعاد و تحمل وزن با هم متفاوت خواهند بود. این محصول یکی از مناسب ترین تخت ها برای استراحت های روزمره و طولانی مدت در منزل ، محل کار و ویلا ها بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را دارد تا در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی حمل و جا به جا شود.

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که به راحتی تا دو نفر را در سنین بزرگسال در خود جای خواهد داد. همانطور که اشاره کردیم تفاوت میان تخت خواب بادی با انواع تخت غیر بادی در قابلیت حمل آنها می باشد به همین دلیل ابعاد راه اندازی با ابعاد جمع شده بسیار متفاوت خواهد بود. این کالا با توجه به ابعاد خود تحمل وزنی برابر با 240 کیلوگرم داشته که خیال مصرف کننده ای را بابت استفاده از این محصول برای افراد سنگین وزن راحت کرده است.

از ویژگی های مشترک در طراحی بدنه با مدل دیگر خود در داشتن لایه های ضخیم داخلی می باشد. وظیفه این لایه ها تحمل وزن افراد و فشار های ناشی از باد بدنه بوده و در نهایت مانع از فرو رفتن سطح رویه تخت در زمان استفاده خواهد شد. همچنین طراحی مواج در قسمت رویه باعث شده تا علاوه بر پوشش اعضای بدن با عبور جریان هوا در کاهش تعریق بسیار موثر باشد. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که از روکش جیر برای سطح رویه جهت راحتی بیشتر افراد و از روکش وینیل ضد آب نیز برای قسمت کف و دیواره ها استفاده شده است. این نوع متریال رایج ترین نوع جنس بدنه استفاده شده در انواع تخت بادی بوده زیرا که از بازدهی بالایی بهره مند می باشد.

ساختار دو لایه بدنه و داشتن ضخامت خوب در کنار انعطاف پذیری بالا این محصول را در حجم و اندازه های کوچکتری جمع کرده تا در حمل راحت آن موثر باشد. همچنین قابلیت تعمیر در این متریال خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت کرده است. بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه امکان ترمیم آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی فراهم خواهد بود. برای خرید تخت بادی کامفورت دو نفره بالش دار بست وی کافیست پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
240 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساک حمل
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...