تخت بادی

تخت بادی دو نفره تاجدار بست وی مدل 67397

از {{model.count}}

bestway 67397 airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره تاجدار بست وی مدل 67397 از تولیدات شرکت bestway در سال 2020 می باشد که یک تخت بادی طبی بوده و تولید شده از وینیل می باشد. در ادامه می توانید جزئیات دقیق تری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

تخت بادی دو نفره تاجدار بست وی مدل 67397 یکی از محصولات بسیار با کیفیت، زیبا و کاربردی شرکت بست وی می باشد که تولید سال 2020 بوده و یکی از زیبا ترین تخت بادی های این شرکت می باشد. این محصول به دلیل کیفیت بسیار خوب در قسمت بدنه و زیبایی ظاهری ای که دارد توانسته است تا فروش بسیار خوبی را در بازار جهانی داشته باشد. جنس بدنه این محصول همانند سایر محصولات بادی از PVC تولید شده است که دارای تحمل وزن بالا و همینطور دوام بسیار بالایی می باشد. در قسمت بالایی این تخت خواب یک عدد تاج بسیار شیک و زیبا طراحی شده است که در حین استفاده درون منزل می تواند جلوه بسیار زیبایی به منزل بدهد.

فرم کلی این تخت خواب بادی به صورت بیضی شکل می باشد و رنگ بدنه آن نیز به رنگ کرم است. رویه این تخت خواب بادی همانند اکثر تخت بادی و تشک بادی ها به صورت مواج طراحی شده است که دارای قابلیت ضد تعریق بوده و در حین استراحت می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند. این محصول قابل استفاده درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه ها دانشجویی می باشد که می توان به وسیله آن به تماشای تلویزیون، مطالعه، استراحت و خوابیدن پرداخت. شما می توانید این تخت خواب بادی را با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
234 سانتی متر
عرض
163 سانتی متر
ارتفاع
78 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...