تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67725

از {{model.count}}

bestway 57725 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67725 از سری تخت بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این تخت بادی دارای ابعادی برابر با 193×203×36 سانتی متر با رویه ساخته شده از پی وی سی با روکش جیر می باشد. بر روی تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی نیز قرار گرفته شده است.

تخت بادی یک محصول خواب بسیار پرکاربرد می باشد، با استفاده از این محصول می توانید در محل کار، منزل، مسافرت و.... از آن برای خوابیدن و استراحت استفاده کنید. تخت بادی به صورت کلی به دو دسته بندی تقسیم می شود. تخت بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره که هر کدام از این ها نیز دارای یک سری ابعاد دیگر هستند ولی به صورت کلی از نظر ابعاد و ظرفیت به دو دسته تقسیم می شوند. با خرید تخت بادی می توانید خوابی راحت را تجربه کنید و همچنین در صورت عدم استفاده از تخت بادی آن را جمع آوری کرده و از فضای اشغال شده استفاده کنید. بیشتر از تخت بادی برای تخت خواب میهمان و یا در منازلی که فضای اتاق خواب بسیار کم باشد استفاده می شود زیرا همانطور که گفته شد در صورت عدم استفاده می توانید به راحتی آن را جمع آوری کنید.

ابعاد تخت خواب بادی دو نفره بست وی برابر است با 193 به عرض و طولی برابر با 203 سانتی متر و ارتفاعی برابر با 36 سانتی متر است که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفره می باشد. جنس بدنه این تخت بادی از پی وی سی ساخته شده است که دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد. به دلیل استفاده از رویه جیر و مواجی شکل این تخت بادی کاملا ضد تعریق شده. بر روی تخت بادی دو نفره بست وی یک عدد پمپ باد برقی تعبیه شده است که به راحتی می توانید از آن برای باد کردن و یا خالی کردن تخت بادی خود استفاده کنید. شایان ذکر است که بر روی این تخت بادی دو نفره بست وی یک عدد بالش بادی قرار داده شده است که در صورت باد کردن تخت این قسمت نیز قابل استفاده می باشد. برای خرید و قیمت تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67725 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۹۳ سانتی متر
ارتفاع
۳۶ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۱۰ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
پمپ باد برقی دوکاره
رویه طبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...