تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67692

از {{model.count}}

bestway 67692 two person air bed

تعداد
نوع
7,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67692 از سری تخت بادی های تولید شده توسط برند بست وی می باشد، تخت بادی بست وی مدل 67692 دارای ابعادی برابر با 193×203×56 سانتی متر و همچنین دارای رویه مواجی شکل از جنس جیر ضدتعریق و به همراه پمپ باد سرخود بر روی بدنه تخت بادی، برای خرید و قیمت تخت بادی دو نفره بست وی می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67692 برای خواب و استراحت محصولات متنوعی وجود دارد که شرکت های تولیدکننده انواع محصولات بادی نظیر اینتکس و بست وی نیز در این زمینه ورود کرده اند و توانستند محصولات متنوعی را تولید کنند، که تولیدات آنها عبارت اند از تخت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، مبل بادی که مناسب برای خواب و استراحت می باش که تخت بادی بست وی مدل 67692 از سری تخت بادی های تولید شده توسط برند بست وی می باشد، تخت بادی ها دارای ابعاد های مختلفی هستند که به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند، تخت بادی یک نفره، تخت بادی دو نفره که این تخت بادی بست وی از نوع مدل دو نفره می باشد، ابعاد کلی این تخت بادی دو نفره بست وی برابر است با 193 سانتی متر به عرض و 203 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر دارد که به راحتی 2 نفر می توانند بر روی آن بخواند و استراحت کنند.

جنس رویه تخت بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، به دلیل استفاده از روکش جیر مواجی شکل بر روی این محصول خوابی بسیار راحت را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین تخت بادی را کاملا ضد تعریق میکند. برای باد کردن تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی بر روی آن قرار گرفته شده است که به راحتی می توانید از آن برای باد کردن محصول مورد نظر خود استفاده کنید البته شایان ذکر است که پمپ باد این محصول دو کاره می باشد و از این طریق نیز می توانید باد محصول خود را نیز مجدد خالی کنید. از مزایای تخت بادی می توان به قابلیت جا به جایی آن اشاره کرد و همچنین از این محصول می توانید در مسافرت، منزل، محل کار و ... برای خواب و استراحت استفاده کنید. برای خرید تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67692 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
203 سانتی متر
عرض
193 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
11.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
پمپ باد برقی دوکاره
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...