تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67614

از {{model.count}}

bestway 67614 two person inflatable bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67614 تخت بادی دو نفره مناسب برای استفاده در مسافرت، منزل، محل کار. ابعاد این تخت بادی مناسب برای استفاده دو نفر تا حداکثر وزن 273 کیلوگرم برای خرید و قیمت تخت بادی دو نفره بست وی از مستر اینتکس اقدام کنید.

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67614 از سری تخت بادی دو نفره ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این برند یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است محصولات تولید شده توسط این برند دارای بهترین کیفیت با ماندگاری بالا می باشند. تخت بادی ها در ابعاد مختلف ساخته شده اند که به دو ابعاد کلی تقسیم می شوند. تخت بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره. این تخت بادی بست وی نیز دارای ابعادی برابر با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر که مناسب برای خوابیدن دو نفر بالغ می باشد. تحمل وزن ذکر شده از سمت برند بست وی برابر است با 273 کیلوگرم می باشد که بسیار مناسب و اندازه می باشد.

تخت بادی یک محصول پر استفاده می باشد که با خرید آن به راحتی می توانید در منزل، مسافرت، محل کار خوابی راحت را تجربه کنید. جنس رویه ی تخت بادی دو نفره بست وی از جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین به دلیل استفاده از رویه مواج کاملا ضد تعریق می باشد. قسمت کناری این محصول از پی وی سی ساخته شده است که در برابر فشار و آسیب دیدگی مقاومت بالایی دارد. برای باد کردن تخت بادی بست وی دو نفره یک عدد پمپ باد برقی بر روی آن تعبیه شده است که به راحتی می توانید از آن برای باد کردن و یا خالی کردن باد داخل آن استفاده کنید. البته در صورت نبود برق می توانید از پمپ دستی نیز برای باد کردن آن استفاده کنید. برای خرید تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67614 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضدتعریق
دارای بالش سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...