تخت بادی

تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس مدل 64926

از {{model.count}}

intex 64926 prime air queen air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس یکی از بهترین تخت خواب بادی تولید شده با قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن مناسب برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی دارای جدید ترین پمپ باد برقی متصل به بدنه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس مدل پریم ایر از با کیفیت ترین تخت خواب بادی تولید شده برای سنین بزرگسال بوده که به منظور جایگزین انواع تخت خواب چوبی و فلزی توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این محصول در مدل های دیگر نیز تحت عنوان تخت بادی برزنتی تولید شده اما این مدل دارای ویژگی های جدیدی در زمینه طراحی و نوع پمپ باد می باشد از همین رو خود را با دیگر مدل های برزنتی متمایز ساخته است. مهمترین ویژگی در طراحی و ساختار بدنه داشتن لایه های فایبرتک یا همان الیاف شمعی در داخل بدنه خود بوده که باعث افزایش استحکام بدنه و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه تخت شده است بنابراین خاصیت طبی بودن را برای این محصول ایجاد کرده تا استفاده از آن برای بیماران عضلانی و استخوانی مفید باشد.

علاوه بر این طراحی مواج سطح رویه نیز خود مزیت هایی را به همراه داشته که از جمله آن می توان به پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا اشاره کرد. گفتنی است که پمپ باد برقی تعبیه شده روی دیواره افقی بدنه اصلی جدید ترین پمپ باد برقی به کار برده شده می باشد زیرا که از یک چراغ ال ای دی و یک درگاه یو اس بی برای شارژ انواع لوازم الکترونیکی از جمله گوشی موبایل بهره می برد. 4 دکمه تعبیه شده روی پمپ به ترتیب از چپ به راست برای پمپاژ هوا ، مکش باد و روشن کردن لامپ LED خواهد بود.

برای ساخت تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس از متریال پلاستیک PVC استفاده شده که رایج ترین متریال به کار برده شده در انواع محصولات بادی می باشد. این نوع جنس بدنه وزن کم و انعطاف پذیری بالایی داشته و با وجود استفاده از سه مدل روکش جیر در قسمت رویه ، روکش برزنتی در دیواره ها و روکش وینیل در قسمت کف و افزایش ضخامت بدنه امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را خواهد داشت تا در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده باشد.

این بدنه قابلیت شستشو به صورت دستی و توسط انواع دستمال های جادویی و نخی را داشته اما بهتر است کاملا این بدنه بخصوص قسمت جیر آن خیس نشود تا حالت خود را از دست ندهد. تخت بادی طبی اینتکس دارای عرض 152 سانتی متری بوده و با داشتن تحمل وزن 280 کیلوگرمی به راحتی تا دو نفر در سنین بزرگسال و با وزن بالا را در خود برای خوابی راحت جای خواهد داد. برای خرید تخت بادی دو نفره برزنتی اینتکس با پمپ باد جدید کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
10.25 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه طبی و ضد تعریق
لایه های داخلی فایبرتک
قابل استفاده برای بیماران
دارای ساک حمل
دارای پمپ باد با پورت یو اس بی برای شارژ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...