تخت بادی

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی مدل 67696

از {{model.count}}

bestway 67696 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی با پمپ باد برقی سرخود، یکی از راحت ترین تخت خواب بادی خانگی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول دارای ساختار داخلی فایبرتک بوده و رویه ای مواج و ضد تعریق دارد. با توجه به وزن مناسب و ابعاد بسیار کمتر در حالت جمع شده، می توانید از این تخت بادی در مسافرت ها نیز استفاده کنید.

تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی، یکی از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از ساختار فایبرتک برخوردار می باشد. این تخت بادی بالش دار در واقع فضایی راحت برای خواب و استراحت های طولانی مدت ایجاد کرده تا با توجه به ویژگی هایی همچون وزن سبک، ابعاد کم در حالت جمع شده و قابلیت حمل، جایگزین مناسبی برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی باشد. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به ساختار مواج رویه جهت پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور کاهش تعریق و بالش بادی سرخود اشاره کرد. ساختار فایبرتک یا الیاف شمعی داخل بدنه نیز استحکام بالایی برای این محصول فراهم ساخته تا به خوبی مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده شود.

ابعاد راه اندازی شده تخت بادی ضد تعریق بست وی برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده و قادر است تا 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند از همین رو مانعی برای استفاده افراد سنگین وزن نخواهد بود. این کالا دارای یک پمپ باد برقی دوکاره با قابلیت مکش هوا روی بدنه خود بوده که با برق شهری کار می کند از همین رو وزن آن به 7.1 کیلوگرم می رسد. جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل ساخته شده و از روکش جیر برای سطح رویه تخت به کار برده شده است. این روکش محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد نموده و تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد خواهد داشت. از خصوصیت های متریال ذکر شده می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر جهت حمل راحت با ساک حمل مخصوص خود اشاره نمود. برای خرید تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
۷.۱ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه ضد تعریق
دارای پمپ باد برقی
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...