تخت بادی

تخت بادی دو نفره بالش دار اینتکس مدل 64117

از {{model.count}}

intex 64117 two person air bed with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بالش دار اینتکس از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده برای استراحت و خواب در منزل ، محل کار و ویلا بوده که همانند مدل یک نفره خود دارای ویژگی هایی همچون داشتن رویه ضد تعریق ، پمپ باد برقی دو کاره و ساختار داخلی فایبرتک می باشد. این تخت بادی دو نفره توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی دو نفره بالش دار اینتکس مدل بزرگ از سری تخت خواب بادی مقرون به صرفه و با کیفیت از سوی شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل ، محل کار و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. تخت بادی دو نفره پمپ دار در واقع دارای یک پمپ باد برقی متصل شده به دیواره افقی بدنه خود بوده که با برق شهری کار می کند. این دستگاه قابلیت مکش باد نیز داشته و باعث می شود تخت شما را در کوتاه ترین زمان باد کرده و یا وکیوم کند. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به ساختار فایبرتک در فضای داخلی جهت استحکام بیشتر و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه اشاره کرد. همچنین سطح رویه به صورت مواج ساخته شده تا اعضای بدن را جهت راحتی بیشتر پوشش دهد. این نوع طراحی با عبور جریان هوا می تواند در کاهش تعریق افراد بسیار تاثیر گذار باشد. این محصول دارای بالش بادی سرخود بوده از همین رو هنگام باد زدن به تخت به صورت خودکار شکل خواهد گرفت.

تخت بادی الیاف دار دو نفره اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با روکش جیر و وینیل می باشد. این بدنه در قسمت رویه روکش جیر داشته که جهت راحتی و نرمی بیشتر محل خواب استفاده شده است. سایر قسمت های بدنه که روکش وینیل داشته کاملا در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. تمامی قسمت های بدنه اصلی قابلیت شستشو دستی خواهد داشت. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن بوده و در نهایت توسط سام حمل مخصوص خود به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. ابعاد راه اندازی شده تخت خواب بادی بالش دار دو نفره برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده که برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک کاملا پاسخگو خواهد بود. برای خرید تخت بادی دو نفره بالش بادی اینتکس با پمپ برقی سرخود کافیست به فروشگاه و سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را قطی کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.1 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد دوکاره با قابلیت مکش
دارای ساختار داخلی فایبرتک
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...