تخت بادی

تخت بادی دو نفره بالشت دار اینتکس مدل 66776

از {{model.count}}

intex 66776 two person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بالشت دار اینتکس مدل 66776، با خرید تخت بادی دو نفره بالشت دار اینتکس می توانید در منزل و سفر و یا هر مکانی خوابی راحت و آسوده را تجربه کنید. تخت خواب بادی دو نفره اینتکس دارای رویه ی جیر ضد تعریق و همچنین دارای پمپ باد برقی سرخود را می توانید از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کنید.

تخت بادی این روزها به عنوان یک محصول پر طرفدار در بین عموم مردم مورد استفاده قرار میگیرد با استفاده از این محصول می توانید به خواب و استراحت بپردازید. تخت خواب بادی دارای قابلیت و امکانات بسیاری می باشد که در ادامه توضیحاتی را به شما ارائه میدهیم. با خرید تخت خواب بادی دو نفره میتوانید خوابی راحت را در هر مکانی که دوست داشتید تجربه کنید. محصولات بادی توسط برند های متنوعی تولید می شود که این محصول توسط برند نام آشنای اینتکس تولید شده است که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی نسبت به محصولات بادی تولید شده توسط برندهای دیگر می باشد.

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 66776 دارای یک بالشت سرخود در قسمت بالای تخت می باشد که با باد کردن محصول توسط پمپ بالشت نیز به صورت خودکار پر از باد می شود. شایان ذکر است که بر روی این محصول یک عدد پمپ باد برقی تعبیه شده است که به وسیله آن می توانید تخت بادی تان را پر از باد و یا باد آن را خالی کنید. از مزیت های تخت بادی اینتکس می توان به قابلیت جا به جایی آن اشاره کرد این محصول در صورت بسته بندی و باد نشده فضای بسیار کمی را اشغال میکند از همین رو می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید. به طور مثال پس از استفاده محصول با پمپ باد تعبیه شده روی آن باد آن را خالی کنید و آن را در کشو یا کمد قرار دهید.

گفتنی است که این محصول دارای یک عدد ساک حمل می باشد که در صورت جا به جایی، محصول را آسیب دیدن حفظ می نماید. ابعاد این تخت بادی برابر است با 137 سانتی متر به عرض ، 191 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر، که ابعادی مناسب برای تخت بادی دو نفره می باشد. رویه ی تخت بادی اینتکس دو نفره از جنس جیر ساخته شده است که کاملا ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد که زمان خوابیدن حس خوبی را به شما القا میکند و قسمت های کناری و کف این محصول نیز از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. برای خرید تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 66776 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
263 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
6.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد برقی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...