تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل ۶۴۴۱۴

از {{model.count}}

Intex double inflatable bed model 64414

تعداد
نوع
6,160,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل ۶۴۴۱۴ تخت بادی با کیفیت، عرضه شده توسط شرکت مستر اینتکس نمایندگی فرروش محصولات بادی که به سبب داشتن رویه ضد تعریق و همچنین وزن مناسب و کف ضد آب به یک محصول پرطرفدار تبدیل شده است. به همرراه داشتن ساک حمل و پمپ باد برقی سرخود را نیز می توان به لیست ویژگی های این تخت خواب بادی افزود.

تخت بادی دو نفره اینتکس را می توان یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت معرفی نمود که از زمان تولید توانسته است با پیشرفت مناسب و همچنین افزایش کیفیت به یکی از محصولات پر فروش شرکت اینتکس تبدیل شود. ساختار رویه و همچنین الیاف استفاده شده در داخل این را می توان از مزیت های اصلی آن برشمرد که در هنگام استراحت می تواند به خوبی گودی کمر را پر کرده و مانع از دردهای کمر و گردن شود که البته می توان به این نکته نیز اشاره نمود که این محصول به عنوان تخت بادی طبی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 در این بین می توان به رویه مخملی با کیفیت استفاده شده در این تخت بادی نیز اشاره نمود که این امکان را برای شما به ارمغان می آورد که بتوانید ساعات طولانی تری را بر روی تخت استراحت نمایید و کمترین میزان تعریق بدن را تجربه نمایید. در قسمت کف این محصول از پی وی سی ضد آب تهیه شده است تا علاوه بر دوچندان نمودن استحکام در برابر اشیاء تیز، خاصیت ضد آب بودن را نیز به این محصول بخشیده است که استفاده از این تخت خواب بادی را برای شما آسوده تر خواهد کرد. ارتفاع 46 سانتی متری این تخت بادی ۲ نفره به همراه طول و عرض استاندارد موجب افزایش تعادل این تخت در هنگام خواب و به حداقل رساندن تکان خوردن محصول در هنگام استفاده شده است.

استفاده از پمپ برقی سرخود برای تخت یکی از مزیت های این محصول بشمار می رود که علاوه بر جنبه اقتصادی، به شما کمک خواهد کرد تا نیاز به جابجایی جداگانه پمپ و اشغال فضای اضافی نداشته باشید و به کمک این پمپ باد در سریعترین حالت ممکن نیز می توانید این تخت بادی را باد نموده و پس از استفاده به کمک همین پمپ باد برقی در کمتر از ۳ دقیقه باد محصول را خالی کنید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۸ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...