تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64413

از {{model.count}}

intex 64413 two person air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده با ساختار فایبرتک و الیاف دار بوده توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.این تخت بادی دارای ویژگی هایی همچون رویه طبی و ضد تعریق داشته به همین دلیل بهترین گزینه برای استراحت و خواب بیماران عضلانی و استخوانی خواهد بود. تخت بادی طبی اینتکس دارای پمپ باد برقی دوکاره و ساک حمل برای جا به جایی راحت می باشد.

تخت بادی دو نفره اینتکس یکی از جدید ترین تخت خواب بادی کامفورت و طبی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع تخت خواب فلزی و چوبی عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه مشابه مدل های قدیمی تر خود بوده با این تفاوت که از ساختار و تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه بهره مند می باشد. این تکنولوژی در افزایش استحکام بدنه موثر بوده و سطح رویه ای با ثبات ایجاد می کند. رویه مواج و ضد تعریق آن از دیگر ویژگی های طراحی بوده که استفاده از این تخت بادی طبی دو نفره را برای افراد بیمار نیز بسیار مفید ساخته است. این محصول روی بدنه خود یک پمپ باد برقی داشته که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد.

تخت بادی دو نفره با پمپ باد اینتکس ساخته شده از متریال PVC با رویه کاملا جیر بوده که تنها از روکش وینیل برای قسمت کف استفاده شده است تا بدنه ای با ساختار دو لایه و ضخامت بالا ایجاد کند. جنس بدنه ای که با انعطاف خوب خود امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته تا در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد. این محصول با توجه به متریال قوی و ساختار الیاف دار خود تا مقدار 273 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل خواهد کرد به همین دلیل خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی راحت خواهد بود. برای خرید تخت بادی دو نفره جدید اینتکس کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را قطعی کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
7.7 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساختار طبی و کامفورت
ساختار داخلی فایبرتک
دارای پمپ باد برقی دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل مخصوص

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...