تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64168

از {{model.count}}

intex 64168 two person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64168، از سری محصولات اینتکس می باشد، این تخت بادی دارای دو نفره ظرفیت خواب و همچنین دارای پمپ باد سرخود می باشد، مناسب برای استفاده در داخل منزل، ویلا و مسافرت می باشد. برای کسب قیمت تخت بادی دو نفره اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64168 خوابیدن و استراحت کردن یکی از واجبات زندگی روزمره می باشد، انرژی ما در طول روز منوط به استراحت در شب قبل می باشد و به همین خاطر اینتکس که یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد محصولاتی برای خواب و استراحت ما فراهم کرده است، که تخت خواب بادی یکی از این محصولات می باشد که می توانید با کمک تخت خواب بادی در شرایط های مختلفی به خواب و استراحت بپردازید. این تخت خواب بادی دارای ابعادی برابر با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض وارتفاعی برابر با 36 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر از این تخت بادی می باشد، ارتفاع این محصول موجب می شود که خوابی راحت را برای شما به ارمغان آورد.

تخت بادی به دلیل پرتابل بودن و قابلیت جا به جایی راحت نسبت به تخت های چوبی و فلزی دارای طرفدار های زیادی می باشد. از تخت بادی می توانید در کمپینگ، سفر، ویلا، خانه و محل کار نیز استفاده کنید. بر روی تخت بادی یک عدد پمپ باد برقی قرار گرفته شده است که به وسیله ی این محصول می توانید آن را پر از باد کنید و یا از باد خالی کنید. به کمک پمپ باد نصب و راه اندازی و جمع آوری تخت بادی بسیار کاری راحت می باشد زیرا با اتصال پمپ به برق و با زدن یک دکمه پمپ شروع به کار می کند.

جنس بدنه ی این تخت بادی دو نفره اینتکس از پی وی سی با رویه ی جیر است که به دلیل مواج بودن رویه ضد تعریق می باشد که می توانید خوابی راحت را روی این تخت بادی تجربه کنید. با توجه به ابعاد و رویه، این تخت بادی دارای تحمل وزنی برابر با 272 کیلوگرم را دارد که تحمل وزنی مناسب برای تخت بادی دو نفره می باشد. برای خرید تخت بادی دو نفره اینتکس می توانید از نمایندگی فروش اینتکس، مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس به سه صورت، حضوری، تلفنی و اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام میدهد.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
272 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
4.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...