تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64139

از {{model.count}}

intex 64139 two person airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64139 از جدید ترین تخت خواب بادی تولید شده برای استفاده در منزل و به عنوان جایگزین انواع تخت فلزی و چوبی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ارتفاع 51 سانتی متری بوده و از ویژگی هایی همچون ساختار الیاف دار داخل بدنه، رویه طبی و ضد تعریق و همچنین داشتن پمپ باد برقی دوکاره با قابلیت مکش باد اشاره کرد. این محصول دارای یک ساک حمل بوده که به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود.

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل 64139 از سری تخت بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی بوده که با تولیدات محصولات بادی با کیفیت و با کارایی بالا توانسته محبوبیت بالایی را بین عموم مردم کسب کند. تخت خواب بادی یک محصول بسیار پرکاربرد می باشد با استفاده از این محصول می توانید خوابی راحت را تجربه کنید، از مزیت های تخت بادی می توان به قابلیت جا به جایی، سبک بودن، مقرون به صرفه بودن و ابعاد آن اشاره کرد. همانطور که میدانید این روزها خرید تخت خواب چوبی و یا فلزی مشمول هزینه بسیار زیادی می باشد اما تخت خواب بادی همین کار را برای شما انجام میدهد با یک هزینه ی غیر قابل مقایسه و همچنین پس از استفاده از محصول می توایند آن را جمع آوری کنید.

ابعاد این تخت بادی 2 نفره برابر است با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و همچنین ارتفاعی برابر با 51 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاده دو نفر می باشد. جنس بدنه این تخت بادی دو نفره اینتکس از پی وی سی طرح چرم می باشد و رویه ی این محصول از پی وی سی طرح جیر ساخته شده است که کاملا ضد تعریق و ضد بو می باشد. لازم به ذکر است که این بر روی بدنه ی این محصول یک پمپ باد برقی تعبیه شده است که به صورت اتوماتیک محصول شما را پر از باد و در صورت جمع آوری و خالی کردن باد تخت بادی اینتکس نیز می توانید از آن استفاده کنید. برای خرید تخت بادی دو نفره اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس نمایندگی اینتکس می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
8 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای خاصیت طبی
دارای ساختار فایبرتک داخلی
قابلیا پمپاژ و مکش باد پمپ سرخود
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...