تخت بادی

تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس مدل 64906

از {{model.count}}

intex 64906 big twin Tarpaulin air bed

تعداد
نوع
10,725,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس مدل عرض 152 سانتی متر بزرگترین تخت خواب بادی دو نفره برزنتی اینتکس محسوب شده که دارای ویژگی هایی همچون طبی و ضد تعریق می باشد از همین رو استفاده از آن برای بیماران عضلانی و استخوانی توصیه می شود. این تخت بادی به همراه پمپ باد برقی سرخود توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس مدل 64906 بزرگترین تخت خواب بادی برزنتی دو نفره محسوب شده که با داشتن ابعاد 203 در 152 و ارتفاع 46 سانتی متر طول و عرض بیشتری نسبت به مدل دو نفره مشابه خود فراهم ساخته است تا کاملا برای استراحت و خواب دو نفر در سنین بزرگسال پاسخگو باشد. این محصول از نظر طراحی و متریال دقیقا مشابه مدل های کوچکتر خود بوده از لایه های الیاف شمعی یا همان فایبرتک در داخل بدنه خود بهره مند است از همین رو استحکام این محصول را افزایش داده است. این لایه ها وظیفه مهم دیگری نیز دارند و آن هم جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده می باشد.

طراحی رویه مواج با ساختار با ثبات خود خاصیت طبی و ضد تعریق بودن را برای این تخت بادی دو نفره ایجاد کرده از همین رو با توجه به توصیه پزشکان برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز مفید خواهد بود. برای سهولت در راه اندازی و تخلیه باد بدنه یک پمپ باد دوکاره برقی روی دیواره تخت تعبیه شده که با برق شهری کار می کند. این پمپ باد تخت مورد نظر را در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه راه اندازی و در همین بازه زمانی وکیوم خواهد کرد. تخت بادی اینتکس برزنتی دو نفره همچون مدل های مشابه خود از متریال PVC بهره مند بوده و دارای سه نوع روکش جیر در قسمت رویه ، روکش برزنتی در دیواره ها و روکش وینیل در قسمت کف می باشد.

این بدنه ساختار ضخیم اما با انعطاف بالا را ایجاد کرده تا در برابر مواردی همچون برخورد آب و برخورد عادی اشیای تیز مقاوم باشد. گفتنی است که این متریال قابلیت تعمیر نیز داشته تا در صورت وارد شدن آسیب های عمدی یا سهوی قابلیت ترمیم و استفاده مجدد را داشته باشد. برای خرید تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس با عرض 1.5 متر کافیست به فروشگاه و نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9.1 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای قابلیت طبی و درمانی
دارای الیاف شمعی داخل بدنه
قابلیت مکش باد در پمپ سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...