تخت بادی

تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس مدل 64905

از {{model.count}}

intex 64905 two person tarpaulin air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس از جدید ترین تخت خواب بادی با بدنه برزنتی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این تخت بادی اینتکس دارای ویژگی هایی همچون طبی و ضد تعریق بوده به همین دلیل استفاده از آن برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید خواهد بود. تخت خوابی که از یک پمپ باد برقی دو کاره و یک ساک حمل برخوردار بوده و به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود.

تخت بادی برزنتی دو نفره اینتکس مدل برزنتی جدید ترین و بزرگترین تخت خواب بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به عنوان یکی از مقرون به ترین و بهترین جایگزین انواع تخت خواب فلزی و چوبی عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه مشابه دو مدل کوچکتر خود بوده از همین رو تفاوتی جز ابعاد با مدل های دیگر خود ندارد. مهمترین ویژگی طراحی بدنه استفاده از ساختار فایبرتک در داخل بدنه اصلی بوده تا علاوه بر ایجاد سطح رویه مقاوم خاصیت طبی بودن را نیز فراهم سازد بنابراین استفاده از این تخت خواب برای افراد بیمار نیز بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این طراحی رویه مواج و ضد تعریق نیز در راحتی افراد بسیار موثر بوده است. تخت بادی طبی اینتکس از یک پمپ باد برقی روی بدنه خود بهره برده که توسط آن می توانید در کوتاه ترین زمان این محصول را باد کرده و یا باد آن را خالی کنید.

تخت بادی دو نفره اینتکس یکی از بهترین متریال ها را در خود دارد. استفاده از متریال PVC وینیل به همراه روکش برزنتی و جیر در قسمت بیرونی، بدنه ای با ساختار ضخیم و دو لایه ایجاد کرده و از طرفی امکان شستشوی راحت را فراهم ساخته است. جنس بدنه ای که انعطاف پذیری بالایی داشته تا در ابعاد کوچکتر به راحتی جمع شود. همراه این کالا یک ساک حمل قرار داده شده که حمل و جا به جایی آن را راحت تر می کند. با توجه به متریال و ساختار مقاوم بدنه، تحمل وزن این تخت بادی برزنتی به 273 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده سنگین وزنی را راحت کرده است. برای خرید تخت بادی 2 نفره اینتکس کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای خاصیت طبی و درمانی
ساختار داخلی فایبرتک
پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...