شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تخته شنا کودک بست وی مدل 32155

از {{model.count}}

bestway 32155 inflatable kiddie float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخته شنا کودک بست وی مدل 32155 محصولی جدید از سری لوازم شنا و تفریحات آبی شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول تولید شده از وینیل بوده و مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

تخته شنا کودک بست وی مدل 32155 از سری لوازم شنا و تفریحات آبی کودک می باشد که برای تفریحات آبی کودکان طراحی و تولید شده است. این محصول یکی از سری محصولات جذاب شرکت bestway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار محصولات بادی در سر تا سر دنیا عرضه شده است. به وسیله این محصول کودکان می توانند به تفریحات پر از نشاطی در دریا، دریاچه، استخر و ... بپردازند. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این تخته شنا بادی کودک یا همان پدل برد، دارای رنگ بدنه نارنجی بوده و تعدادی کوسه بر روی آن نقش بسته است.

ساختار این پدل بورد کودک به صورت بادی می باشد. جنس بدنه آن نیز همانند سایر محصولات بادی از وینیل تولید گردیده است. وینیل که با نام دیگر PVC نیز شناخته می شود متریالی بوده که در برابر تابش مستقیم خورشید مقاومت بسیار خوبی داشته و از دوام بالایی نیز برخوردار است. این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال طراحی و تولید شده است. تخته شنا ارزان کودک بست وی دارای ابعادی از جمله طول: 42 سانتی متر و عرض: 32 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی آن نیز نزدیک به 100 گرم بوده که با توجه به ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد به آسانی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید برای خرید تخته شنا کودک و یا مشاهده قیمت تخته شنا به سایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۴۲ سانتی متر
عرض
۳۲ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۱۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...