شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تخته شنا بادی اینتکس کودک مدل 58165

از {{model.count}}

intex 58165 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخته شنا بادی اینتکس کودک در رنگبندی مختلف، یکی از سبک ترین و پر طرفدار ترین لوازم شنا بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی کودکان بالای 3 سال در استخر ها تولید شده است. این محصول دارای ساختار رویه مقاوم در برابر سر خوردن بوده و دارای دو دستگیره پلاستیکی جهت حفظ بیشتر تعادل می باشد.

تخته شنا بادی اینتکس کودک یکی از مهیج ترین لوازم شنا بادی مناسب برای سنین بالای 3 سال بوده که جهت استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها تولید شده است. این محصول دارای رنگبندی بوده و طراحی آن به گونه ای بوده که تعادل لازم را روی آب فراهم می سازد. قسمت میانی آن کمی گود بوده تا مانع از سر خوردن کودکان از روی این تخته شنا اینتکس شود. همچنین برای حفظ تعادل بیشتر، دو دستگیره پلاستیکی روی بدنه اصلی تعبیه شده است.

تخته شنا بادی استخری کودک ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال قابلیت تعمیر داشته و در ابعاد بسیار کوچکی جمع می شود. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با 112 در 62 سانتی متر بوده که می تواند تا 60 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 350 گرمی عرضه می شود. برای خرید تخته شنا بادی اینتکس کودک در رنگبندی مختلف می توانید سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۱۱۲ سانتی متر
عرض
۶۲ سانتی متر
تحمل وزن
۶۰ کیلوگرم
وزن
۳۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...