لوازم جانبی محصولات بادی

برچسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس مدل 59631

از {{model.count}}

intex 59631 repair paper patch

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

برچسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس، یکی از مهمترین لوازم جانبی محصولات بادی به حساب آمده که در یک پکیج 6 عددی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای آسیب های ساده وارد شده به لوازم بادی خود از جمله سوراخ شدن مورد استفاده قرار گرفته و دارای خاصیت چسبندگی بالا خواهد بود.

برچسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس یکی از مهمترین لوازم جانبی تولید شده برای ترمیم و تعمیر آسیب های وارد شده به محصولات بادی توسط شرکت اینتکس بوده که در یک پکیج 6 عددی عرضه می شود. هر برچسب دارای ابعاد 4 در 4 سانتی متر بوده که می تواند با توجه به اندازه محل آسیب دیده برای یک الی چند بار استفاده شود. برچسب تعمیرات ارزان اینتکس، تولید شده با خاصیت چسبندگی بالا و فوری بوده از همین رو بهترین گزینه برای تعمیرات فوری انواع لوازم بادی از جمله تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، کاناپه بادی، قایق بادی و ... خواهد بود. این محصول دارای وزن بسته بندی 200 گرمی می باشد. برای خرید برچسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

وزن
200گرم
جنس بدنه
کاغذ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...