بالش بادی

بالش بادی گردنی بست وی مدل 67006

از {{model.count}}

bestway 67006 inflatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی گردنی بست وی مدل 67006 در دو رنگ طوسی و سبز توسط شرکت bestway در سال 2020 تولید و روانه بازار شده است که جنس بدنه آن از وینیل و جنس رویه آن از جیر مخملی می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده خواهید نمود.

بالش بادی گردنی بست وی مدل 67006 بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مشهور لوازم بادی می باشد که در تولید لوازم مسافرتی نیز محصولاتی را تحت برند پاویلو تولید کرده است. البته که بالش بادی به عنوان یک محصول پر کاربرد در بین عموم مردم یاد می شود از بالش بادی می توانید در هنگام سفر، محل کار، اتوبوس، خودرو، هواپیما و غیره استفاده کنید این بالش بادی در حالت باد شده به صورت کامل دور گردن شما قرار میگیرد و از رساندن آسیب به گردن شما در زمان خوابیدن جلوگیری میکند و خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

رویه ی این بالش بادی از جنس پی وی سی با روکش جیر ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و کاملا ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد.برای باد کردن این بالش بادی می توانید از انواع پمپ باد و یا از دهانتان استفاده کنید. در حالت بدون باد این بالش بادی فضای بسیار کمی را اشغال میکند و آن را به راحتی می توانید با خودتان حمل کنید. این بالش بادی در دو رنگ سبز و طوسی ساخته شده است که در هنگام سفارش می توانید آن را انتخاب کنید. برای خرید بالش بادی و یا مشاهده انواع بالش بادی می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
37 سانتی متر
عرض
24 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
تحمل وزن
35 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
100 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...