بالش بادی

بالش بادی سفری TPU مدل 27258

از {{model.count}}

TPU inflatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی سفری TPU یک بالش بادی با حجم بسیار مناسب می باشد که مناسب برای استفاده در مسافرت ها، کمپینگ ها و کوهنوردی ها می باشد که دارای رنگ بندی متنوعی بوده و از متریال بسیار مرغوبی تولید شده است. در ادامه می توانید در وبسایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مشخصات دقیق تری از این بالش بادی مسافرتی را مشاهده بفرمایید.

بالش بادی یکی از پرکاربرد ترین لوازم بادی می باشد که با قیمت ارزان و کاربرد بالا توانسته بین عموم مردم محبوبیت بالایی را کسب کند. با خرید بالش بادی می توانید در هر مکان و در هر زمانی استراحت کنید، در مسافرت، کمپینگ، کوهنوردی، محل کار، داخل خودرو، قطار، اتوبوس و یا در منزل می توانید این محصول را باد کرده و از آن استفاده کنید.بالش بادی در دو نوع تولید شده است، گردنی و ساده که این بالش بادی به صورت ساده ساخته شده است. ابعاد این محصول برابر است با 34 سانتی متر به طول، 23 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 10 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای بالش بادی سفری می باشد. که این ابعاد در حالت باد شده می باشد و در حالت بدون باد فضای بسیار کمی را اشغال میکند که به راحتی می توانید آن را در کیف، کوله پشتی و یا در هر مکانی قرار دهید، البته شایان ذکر است که برای حمل آسان این محصول یک عدد کیف نیز بر روی آن تعبیه شده است.
جنس رویه ی این بالش بادی از TPU ساخته شده است که کیفیتی بی نظیر دارد در ساخت این بالش بادی ترکیبی از نخ ، پشم ، اکریلیک و پلی استر استفاده شده است که مقاومت آن را افزایش داده است و همچنین این محصول را ضد آب کرده است و همچنین به علت نوع پارچه استفاده شده در ساخت، این محصول را میتوانید در رنگبندی های مختلفی خریداری کنید ، در هنگام استفاده از این بالش به علت طراحی آن سر و گردن شما در حالت استاندارد قرار میگیرد که یک مزیت نسبت به بقیه بالش بادی ها می باشد. برای خرید بالش بادی مستر اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

طول
34 سانتی متر
عرض
23 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
جنس بدنه
TPU
وزن
70 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
ضد آب
دارای کیف حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...