جکوزی بادی

بالش بادی جکوزی اینتکس مدل 28501

از {{model.count}}

intex 28501 jacuzzi inflatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی جکوزی اینتکس یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی در زمینه استراحت و ریلکس کردن در انواع جکوزی پیش ساخته بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای رویه مواج و ضد لغزش بوده و به راحتی روی لبه و دیواره بدنه انواع جکوزی قابل اتصال خواهد بود از همین رو فضایی مناسب برای تکیه دادن فراهم خواهد نمود.

بالش بادی جکوزی اینتکس یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی جکوز بادی و پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در زمینه لوازم استراحت و ریلکس کردن قرار می گیرد. این محصول به گونه ای طراحی و ساخته شده که روی لبه دیواره جکوزی به راحتی متصل شده و در نهایت برای تکیه دادن سر مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل دو لایه بوده و از رویه مواج برخوردار است تا موجب جلوگیری از ایجاد سطح لغزنده شود. ابعاد این بالش جکوزی بادی برابر با 39 × 30 × 23 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 300 گرمی عرضه می شود. این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و دارای یک سایز می باشد. برای خرید بالش بادی جکوزی اینتکس می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ابعاد
39 × 30 × 23 سانتی متر
وزن
۳۰۰ گرم
جنس بدنه
PVC وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...