بالش بادی

بالش بادی اینتکس مدل ۶٨۶٧۶

از {{model.count}}

intex ۶٨۶٧۶ inflatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی اینتکس مدل رنگی یکی از پر فروش ترین بالش بادی تک نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای رنگبندی های متنوعی می باشد. این محصول کیفیت ساخت و ابعاد مشابه با مدل سرمه ای رنگ اینتکس را داشته و از نظر کیفیتی تفاوتی با هم نخواهند داشت. بالش اینتکس دارای رویه مواج و با روکش جیر بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت برای قرار گیری سر مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد.

بالش بادی اینتکس مدل ۶۸۶٧۶ یکی دیگر از انواع بالش بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در رنگ بندی مختلف به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. طراحی و ساختار بدنه این بالش اینتکس همانند مدل سرمه ای رنگ خود یکسان بوده با این تفاوت که از رنگ بندی های جذابی برخوردار می باشد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. طراحی قسمت روی به صورت مواج بوده و لایه های داخلی آن موجب جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه می شود. این نوع طراحی با جریان دادن جریان هوا مانع از طریق بالای مصرف‌کننده خواهد شد. 

ابعاد باز شده این محصول برابر با (طول: 43 سانتی متر، عرض: 28 سانتی متر، ارتفاع: 9 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 30 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. بالش بادی مسافرتی اینتکس توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی و حتی بدون پمپ باد راه اندازی می شود. جنس بدنه آن از پلاستیک PVC بوده و از روکش جیر برای سطح روی و روکش وینیل برای قسمت دیگر بدنه استفاده شده است. گفتنی است که این متریال بسیار سبک بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد.

از ویژگی های دیگر این بالش بادی اینتکس می توان به حجم کم در حالت جمع شده اشاره کرد. این محصول می تواند برای استفاده در منزل، مسافرت ها و حتی در داخل ماشین و محل کار، کاربردی باشد. برای خرید بالش بادی اینتکس مدل رنگی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
43 سانتی متر
عرض
28 سانتی متر
ارتفاع
9 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
200 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
ضد آب و ضد تعریق
دارای رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...