بالش بادی

بالش بادی اینتکس مدل 68672

از {{model.count}}

intex 68672 inflatable pillow

تعداد
نوع
152,900 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی اینتکس مدل تخت و ساده یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین بالش بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس به صورت تک رنگ مناسب برای استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

بالش بادی اینتکس با طرح تخت و ساده یکی از شناخته ترین و پر فروش ترین بالش بادی موجود در بازار محصولات بادی بوده که به صورت تک رنگ توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصویر قابل مشاهده بوده به صورت مستطیلی با رویه مواج می باشد. استفاده از رویه مواج که نشات گرفته از انواع تخت بادی و بالش بادی بوده می تواند در راحتی قرار گیری سر افراد و همچنین در جلوگیری از تعریق بالا با عبور جریان هوا موثر باشد. بالش بادی سفری اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 43 سانتی متر ، عرض: 28 سانتی متر ، ارتفاع: 9 سانتی متر) بوده که در حالت جمع شده بسیار کوچکتر خواهد شد از همین رو توسط یک جیب از کوله پشتی نیز قابل حمل خواهد بود. با توجه به این ابعاد و نوع ساختار بدنه تحمل وزن این کالا به 30 کیلوگرم می رسد.

بالش اینتکس بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و روکش وینیل برای قسمت کف استفاده شده تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این نوع متریال که جنس بدنه ای سبک محسوب شده در برابر نور آفتاب ، قرار گیری در دمای مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم خواهد بود. البته در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد می باشد. با توجه به نوع طراحی و ساختار بدنه از این بالش بادی ارزان اینتکس می توان علاوه بر خواب به منظور استفاده در وسیله های نقلیه جهت پر کردن گودی کمر در زمان نشستن به کار رود. با توجه به دریچه باد دابل لاکی که روی این کالا تعبیه شده پس از باد زدن به راحتی باد آن تخلیه نشده و می توانید مقدار سختی و یا نرمی آن را تنظیم کنید. برای خرید بالش بادی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول خود را ثبت سفارش کنید.

طول
43 سانتی متر
عرض
28 سانتی متر
ارتفاع
9 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
200 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
کاملا ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...