بالش بادی

بالش بادی اینتکس مدل 68670

از {{model.count}}

intex 68670 inflatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی اینتکس مدل بزرگ از پر طرفدار ترین بالش بادی عرضه شده به صورت تک رنگ توسط نمایندگی اینتکس بوده که نه تنها برای استفاده سر بلکه برای پر کردن گودی کمر هنگام نشستن در پشت فرمان اتومبیل کاربرد خواهد داشت. این محصول مانند مدل های مشابه خود از روکش جیر برخوردار بوده و رویه ای ضد تعریق دارد. از ویژگی های آن می توان به وزن سبک و قابلیت شستشو آسان اشاره کرد.

بالش بادی بزرگ اینتکس مدل ۶٨۶٧٠ بزرگترین بالش بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای سر بلکه برای پر کردن گودی کمر بسیار کاربردی خواهد بود. طراحی قسمت روی این بالش به صورت مواج و کمی گود بوده که هم می‌تواند برای خواب و هم برای تکیه دادن کمر هنگام رانندگی در ماشین مورد استفاده قرار بگیرد. ابعاد بالش بادی کمری اینتکس برابر با (طول: 58 سانتی متر، عرض: 36 سانتی متر، ارتفاع: 13 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 40 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند.

جنس بدنه و متریال ساخت همانند مدل های دیگر شرکت اینتکس از نوع پلاستیک PVC بوده و برای سطح رویه آن از روکش جیر استفاده شده است از همین رو با توجه به طراحی مواج آن و روکش جیر، در برابر تعریق بالای افراد مقاوم خواهد بود. این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و دارای وزن و حجم بسیار کمی می باشد. برای خرید بالش بادی بزرگ اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
58 سانتی متر
عرض
36 سانتی متر
ارتفاع
13 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
230 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
ضد آب و ضد تعریق
مناسب برای گودی کمر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...