شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازو بند کودک بست وی مدل 98001

از {{model.count}}

bestway 98001 baby inflatable sleeves

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازو بند کودک بست وی مدل 98001 از سری بازوبند بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این بازو بند کودک مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد که از پی وی سی ضد حساسیت و ضد بو ساخته شده است.

بازو بند بادی کودک بست وی مدل 98001 یکی از جذاب ترین بازو بند بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را برای کودکان تولید کرده است، بازوبند یکی از این محصولات می باشد، طراحی این بازوبند برگرفته شده از اسپایدر من می باشد که نظر هر کودکی، علی الخصوص پسران را به راحتی نسبت به خودش جلب میکند.

جنس بدنه این بازوبند از وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، وینیل به کار رفته در ساخت این بازوبند بادی کودک ضد حساسیت و ضد بو می باشد، بر روی هر کدام از این بازوبند ها یک عدد دریچه باد مخصوص قرار داده شده است که به کمک آن می توانید بازوبند را باد کنید، با خرید این بازوبند به راحتی کودک شما می تواند از آن استفاده کند و بر روی آب شناور بماند و به شنا کردن مشغول شود. این بازو بند بادی کودک مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد. برای خرید بازو بند کودک بست وی مدل 98001 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

طول
۱۲*۱۹*۲.۵ سانتی متر
وزن
۸۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...