شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند و جلیقه بادی کودک بست وی مدل 32174

از {{model.count}}

bestway 32174 inflatable kiddie vest and armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند و جلیقه بادی کودک بست وی مدل 32174 یکی از محصولات پرطرفدار برند بست وی می باشد، این بازوبند به همراه جلیقه بادی عرضه میگردد که مناسب برای کودکان می باشد 3 الی 6 سال می باشد. برای خرید بازوبند و جلیقه بادی کودک بست وی مدل 32174 از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

بازوبند و جلیقه بادی کودک بست وی مدل 32174 از سری لوازم بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است. بازوبند و جلیقه بادی یکی از این محصولات می باشد که هر کدام محصولات جدا از یک دیگر هستند که بست وی با ابتکار به این دو محصول را در یک مجموعه به تولید رسانده و روانه بازار کرده است، بازوبند و جلیقه بادی در دو طرح ساخته شده است که مناسب برای پسران و دختران می باشد.

این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. این محصول یک جلیقه بادی و یک بازو بند به هم متصل است که با استفاده آن کودک شما به راحتی بر روی آب شناور می ماند خرید این محصول ایمنی کودک شما در هنگام شنا کردن را مهیا میکند و از خطر غرق شدن در استخر جلوگیری میکند، به همراه داشتن جلیقه نجات و یا بازوبند برای هر کودکی مهم و ضروری است، این محصول مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال است و همچنین تحمل وزنی برابر با 30 کیلوگرم دارد. برای خرید بازوبند و جلیقه بادی کودک بست وی مدل 32174 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید.

تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۴۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...