شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32042

از {{model.count}}

bestway 32042 baby inflatable armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32042 از سری لوازم شنا و تفریحات آبی برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد که توسط شرکت bestway تولید و روانه بازار شده است. این محصول در سال 2022 روانه بازار شده است. جنس بدنه آن نیز از وینیل بوده و دارای دوام بالایی می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمایید.

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32042 یک بازوبند شنا بادی مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و روانه بازار محصولات بادی شده است. این محصول در دو طرح آناناس و هندوانه طراحی شده است که هر کدام از آن ها زیبایی خود را داشته و برای کودکان از جذابیت بسیاری برخوردار است. ساختار این بازوبند به صورت بادی می باشد. این محصول از سری محصولات شنا و تفریحات آبی شرکت bestway می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده و توانسته است تا توجه افراد زیادی را جلب بنماید. همانطور که در ابتدا عنوان شد، این بازوبند شنا ارزان، برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد.

جنس بدنه این بازوبند از وینیل بوده و از قابلیت ضد حساسیت برخوردار است که باعث می شود تا از آسیب رسیدن به پوست کودک جلوگیری کند. کودکان می توانند به وسیله این محصول، به تفریحات آبی در کنار والدین خود پرداخته و در کمترین زمان ممکن شنا را آموزش ببینند. شما می توانید برای خرید بازوبند شنا کودک و یا مشاهده قیمت بازوبند شنا کودک به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه بنمایید. همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۲ سانتی متر
عرض
۱۸ سانتی متر
وزن
۱۸۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین ۳ تا ۶ سال
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...