شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32033

از {{model.count}}

bestway 32033 inflatable kiddie armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32033 وسیله ای مناسب برای یادگیری شنا توسط کودکان می باشد که تولید شرکت اینتکس بوده و به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول همانند دیگر محصولات بادی این شرکت تولید شده از وینیل می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این بازوبند شنا ارزان مشاهده بفرمایید.

بازوبند شنا کودک بست وی مدل 32033 یکی از سری لوازم شنا و تفریحات آبی کودکان می باشد که به وسیله کمپانی بزرگ بست وی تولید شده است. این محصول یک وسیله آموزشی برای کودکان بوده که می تواند به آن ها شنا کردن در استخر را بیاموزد. این محصول به دور بازوی کودک بسته شده و به شناور بودن آن ها بر روی آب کمک می کند. این بازوبند بادی مناسب برای کودکان 3 الی 6 سال می باشد. رنگ بدنه این بازوبند به رنگ زرد بوده و قسمت هایی از آن نیز دارای رنگ سبز می باشد.

بدنه این محصول از وینیل تولید شده است. این متریال از مزیت های متعددی بهره مند است. یکی از آن ها ضد حساسیت بودن آن به شمار می رود که این قابلیت مانع از آسیب دیدن پوست کودکان می شود. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از طول: 25 سانتی متر و عرض: 15 سانتی متر است. از این بازوبند شنا ارزان می توان داخل استخر، دریا و سایر مکان های آبی استفاده نمود.شما می توانید برای خرید این محصول و یا مشاهده قیمت سایر محصولات بادی به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۵ سانتی متر
عرض
۱۵ سانتی متر
وزن
۲۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...