شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا کودک اینتکس مدل 56659

از {{model.count}}

intex 56659 Child Inflatable swimming armband

تعداد
نوع
220,000
170,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا بادی کودک با طرح کوسه از بهترین بازوبند بادی تولید شده برای تفریحات و شنا کودکان در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که از پارچه جیر و ساختار بدنه دو تکته با دو دریچه باد بهره مند بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود

بازوبند شنا بادی کودک با طرح کوسه یکی از انواع بازوبند بادی مخصوص سنین کودکان برای شنا و تفریحات آبی در انواع استخر ها بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این بازوبند بادی کودک بهترین مدل تولید به دلیل متریال ضخیم و مقاوم خود بوده به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. ظاهر و بدنه آن مشابه مدل های دیگر تولید شده و از رنگ های شاد و جذابی برای آن استفاده شده است تا در روحیه فرزندان شما موثر باشد. هر کدام از بازوبند ها توسط دو دریچه باد راه اندازی می شود از همین رو بدنه اصلی دو قسمت مجزا برای باد زدن اما به متصل هم دارد.

محصولی که دارای ابعاد (طول: 23 سانتی متر ، عرض: 18 سانتی متر) بوده که امکان استفاده برای سنین 3 تا 6 سال را فراهم می سازد. جنس و متریال در نظر گرفته شده برای بازوبند شنا اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با دو نوع روکش طرح چرم و جیر بوده که ضخیم ترین متریال را در برابر سایر بازوبند بادی شنا فراهم ساخته است. از روکش طرح چرم برای قسمت بیرونی و از روکش جیر نیز برای قسمت داخلی که به بازوها متصل شده استفاده شده است. روکش جیر در جلوگیری از لغزش بازوبند روی دست به خوبی جلوگیری می کند. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده طولانی در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین در صورت آسیب دیدن نیز توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

این محصول توسط کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی و استفاده می شود. جهت خرید بازوبند شنا بادی کودک اینتکس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
23 سانتی متر
عرض
18 سانتی متر
وزن
170 گرم
جنس
PVC وینیل و جیر
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
دارای دو دریچه هوا
مناسب برای بسته شدن در بازو
دارای روکش جیر در قسمت داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...