شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا بادی اینتکس مدل 58641

از {{model.count}}

intex 58641 Inflatable swimming armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا بادی اینتکس سایز بزرگ محصولی تولید شده برای تفریحات و شنا در انواع استخر ها و آب های کم عمق و آرام مناسب برای سنین 6 تا 12 سال در نمایندگی اینتکس

بازوبند شنا بادی اینتکس مدل بزرگ یکی از پر فروش ترین و پر تیراژ ترین بازوبند بادی تولید شده برای کودکان 6 الی 12 سال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این بازوبند بادی در مدل کوچکتر نیز تولید شده که برای سنین زیر 6 سال به کار می رود. این دسته از بازوبند بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس طراحی و ساختار بدنه ساده داشته در حالی که مدل هایی نیز در این میان هستند که علاوه بر پوشش بازو بدنه و قسمت گردن را نیز پوشش می دهند. این محصول دارای ابعاد (طول: 30 سانتی متر ، عرض: 15 سانتی متر) بوده که ابعاد باد شده و راه اندازی شده آن محسوب می شود.

استفاده از آن برای سنین 6 الی 12 سال به این منظور است که تحمل وزن بیشتری نسبت به مدل کوچکتر خود دارد. هر کدام از بازوبند ها دارای یک دریچه باد بوده که به دلیل حجم کوچک خود به راحتی و به سرعت حتی بدون پمپ باد قابل راه اندازی خواهند بود. جنس و متریال در نظر گرفته شده برای این کالا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بر خلاف وزن سبک و ظاهر عادی خود از مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب بهره مند می باشد. این نوع متریال انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته از همین رو در حجم بسیار کمی قابل جمع شدن خواهد بود.

از طرفی امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن در صورت آسیب دیدن خواهد بود. برای محل مورد استفاده از این محصول در قسمت فوقانی دست ها بوده تا تعادل لازم را برای ایستادن روی آب ایجاد کند. گفتنی است که این بازوبند بادی شنا کودک تنها برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مناسب خواهد بود. جهت خرید بازوبند بادی کودک اینتکس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
30 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
وزن
120 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 6 تا 12 سال
دارای یک دریچه هوا
مناسب برای بسته شدن در بازو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...