شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا اینتکس طرح پو مدل 56644

از {{model.count}}

intex 56644 pooh Inflatable swimming armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا بادی طرح پو اینتکس از انواع بازوبند بادی طرح دیزنی تولید شده برای کودکان 3 تا 6 سال جهت تفریحات آبی و شنا در استخر ها با ساختار بدنه دو تکه با دریچه های باد مجزا در نمایندگی اینتکس

بازوبند شنا بادی کودک محصولی تولید شده توسط شرکت اینتکس در دسته لوازم شنا و شناور بادی تفریحی برای سنین کودکان بوده که در میان خانواده محصولات بادی دیزنی با طرح پو قرار می گیرد. این بازوبند بادی کودک در واقع از طرح و رنگ های جذابی برخوردار بوده که نظر هر کودکی را به خود جلب می کند. طراحی و ساختار بدنه اصلی مشابه مدل های دیگر تولید و ساخته شده و دارای دو دریچه باد جهت باد زدن و راه اندازی آن می باشد از همین رو بدنه ای با ساختار دو تکه اما به هم متصل شده را شاهد خواهیم بود.

این نوع طراحی باعث می شود تا در صورت آسیب دیدن یک طرف از بدنه بازوبند موجب پایین رفتن و غرق شدن کودکان در آب نشود. محصولی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که رایج ترین نوع متریال به کار برده شده در انواع لوازم شنا و شناور بادی می باشد. متریالی بسیار سبک اما مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب که بهترین گزینه برای تفریحات آبی و شنا در استخر ها و در فصول گرما حتی زیر نور آفتاب خواهد بود.

بازوبند شنا کودک اینتکس دارای ابعاد (طول: 23 سانتی متر ، عرض: 15 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین 3 تا 6 سال محسوب می شود. این بازه سنی بستگی به جثه فرزندان شما داشته از همین رو کودکانی که جثه کوچکتر و وزن کمتری داشته و سن بالای 6 سال هم داشته باشند می توانند از این بازوبند بادی شنا استفاده کنند. برای راه اندازی این محصول می توان به صورت دستی و هم توسط انواع پمپ باد محصولات بادی اقدام کرد. 

کوچکترین پمپ باد اینتکس نیز برای باد زدن به این کالا پاسخگو خواهد بود بنابراین نیازی به تهیه و هزینه های سنگین جهت خرید پمپ باد قوی تر نخواهد بود. جهت خرید بازوبند شنا بادی کودک اینتکس با طرح پو کافیست به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
23 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
وزن
110 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
دارای دو دریچه هوا
مناسب برای بسته شدن در بازو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...